Search:

Type: Posts; User: CliffHanger2

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. I guess it made too much sense to put it in the...

    I guess it made too much sense to put it in the ppv. Vince logic.
  2. Hmmmm...guess he needs better competition than...

    Hmmmm...guess he needs better competition than what's in here.
  3. Okay I just remember Wasp/Ultron knocking him...

    Okay I just remember Wasp/Ultron knocking him around. I guess he's powered up since then maybe.
    https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/923/sXlRjD.jpg
    ...
  4. How much faster is Sentry than Shazam and Ultra...

    How much faster is Sentry than Shazam and Ultra Man?
  5. I thought most of the matches were good but yeah...

    I thought most of the matches were good but yeah that Alexa Bliss thing was really dumb. We knew the Miz thing was a one-off promo for a movie. But this is just....plus Reigns was noticeably absent.
  6. Replies
    8,395
    Views
    605,701

    I was gonna skip Snake eyes but that 2nd trailer...

    I was gonna skip Snake eyes but that 2nd trailer looks good.
  7. Replies
    1,965
    Views
    176,630

    Yes you're right. It's easy to mix those names up...

    Yes you're right. It's easy to mix those names up lol. Robin Wright is good tho last time I saw her was in that blade Runner movie. Maybe I'll check out her new flick.
  8. Replies
    278
    Views
    114,467

    Yeah I know his style leans more towards the...

    Yeah I know his style leans more towards the thinner girls. But even in previous issues where she teamed up with Dragon she was drawn thicker than what's in issue 12. At he end I was like "Is that...
  9. Replies
    21
    Views
    471

    Damn...murdered? That's some true hollywood story...

    Damn...murdered? That's some true hollywood story shit. Props to Mr. Marshall he brought his A Game to any role.
  10. Replies
    21
    Views
    471

    They got some big shoes to fill casting wise. The...

    They got some big shoes to fill casting wise. The original dude was on some shakespearian shit. Wonder what's next? Blackenstien?;)
  11. Replies
    1,965
    Views
    176,630

    Hard to believe that movie is from 2011 it seemed...

    Hard to believe that movie is from 2011 it seemed like something the 80s or early 90s. Glad to hear it about those Tasmanian devils.
  12. Replies
    1,965
    Views
    176,630

    Haha. Yes what did ppl do before youtube and...

    Haha. Yes what did ppl do before youtube and google lol.
  13. Replies
    1,965
    Views
    176,630

    Funny I don't remember any ass shots from those...

    Funny I don't remember any ass shots from those movies. But I only really went to the theater for the last 3 movies. Maybe a rewatch is in order:D
  14. Replies
    1,965
    Views
    176,630

    William Dafoe- The Hunter- Really good.

    William Dafoe- The Hunter- Really good.
  15. Welp now we know what all the budget cuts were...

    Welp now we know what all the budget cuts were really for. 39 mil ain't chump change...
  16. Replies
    50
    Views
    830

    Lil Bow Wow-Lottery Ticket

    Lil Bow Wow-Lottery Ticket
  17. Replies
    8,395
    Views
    605,701

    Hmmmmmm... Can you give some examples of this...

    Hmmmmmm... Can you give some examples of this actually happening? Cuz...
  18. Replies
    229
    Views
    6,350

    Haha yeah i missed that. I guess after the fish...

    Haha yeah i missed that. I guess after the fish guy and seeing their keystone blunders. I'm just assuming some of them really are that dumb. Damn lol.
  19. Replies
    229
    Views
    6,350

    Yeah like the guy who asks Loki "What do these...

    Yeah like the guy who asks Loki "What do these do?" Wow dude you might wanna know what a weapon is before you strap them to your chest. I mean this is serious right? Then hunter is still...
  20. Replies
    278
    Views
    114,467

    Yeah it'd be good if he could find a dependable...

    Yeah it'd be good if he could find a dependable artist or writer but I guess that's hard these days. It's gotta be hard pulling double duty with art and writing on 2 series.
    Read the new Dragon...
  21. Replies
    229
    Views
    6,350

    They do need to work on the time travel theory...

    They do need to work on the time travel theory and mechanics in the mcu. I mean Loki gives an example of Ragnarok that doesn't hold up. Then mobius affirms it doesn't hold up because "There has to be...
  22. Replies
    229
    Views
    6,350

    Well the Executioner is usually her henchman but...

    Well the Executioner is usually her henchman but they gave him to Hela. So maybe... she has been absent in the mcu.
  23. Replies
    8,395
    Views
    605,701

    LOL that's funny, dude is mad generic tho.

    LOL that's funny, dude is mad generic tho.
  24. Replies
    8,395
    Views
    605,701

    Del Toro a "colonizer"? The guy worshipped Wesley...

    Del Toro a "colonizer"? The guy worshipped Wesley Snipes. Never heard him talked about like that before.
  25. Replies
    8,395
    Views
    605,701

    Gotta admit I haven't read any of the books.

    Gotta admit I haven't read any of the books.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4