Search:

Type: Posts; User: powerpax

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Cyclops (Leader and still the face of the...

    Cyclops (Leader and still the face of the revolution)
    Magneto (Magneto :cool:)
    Magik (Teleporter/Sorcerer)
    Apocalypse (Energy manipulator, etc.)
    Phoenix (Rachel Grey, telepath/telekine/recurring...
  2. Replies
    6,794
    Views
    351,482

    Yeah, Joey and Gailyn (who were wasted) should be...

    Yeah, Joey and Gailyn (who were wasted) should be on file.

    Oh God. Is Rusty Collins coming back?
  3. I think AXIS was deeply stupid, but I really dig...

    I think AXIS was deeply stupid, but I really dig a majority of Rick Remender's work and think he takes too much stick from fans.

    Laura needs to stay Wolverine, complete with costume. There can be...
  4. Replies
    96
    Views
    2,558

    To the best of my knowledge, neither Evan nor...

    To the best of my knowledge, neither Evan nor Laura had a psychic imprint/Cerebro record uploaded into their consciousness a la Krakoa's resurrection protocol, which very specifically naturally...
  5. Replies
    6,794
    Views
    351,482

    I'm sure sooner or later we will learn the...

    I'm sure sooner or later we will learn the purpose of Jean going back to the vintage Marvel Girl look. It is a very deliberate choice.

    Jean has occasionally been shown back in it in times of...
  6. Replies
    1,959
    Views
    71,630

    In addition to Maybe?-Synch, I can spot Glob...

    In addition to Maybe?-Synch, I can spot Glob Herman, Fauna (the little green girl from #1), and what could potentially be Anole and Dust in the left and right rear close to 'camera' in the panel...
  7. Why on earth would Power Pack not be fans of the...

    Why on earth would Power Pack not be fans of the Avengers, like virtually every child and/or junior hero in the Marvel Universe? Yes, they like the X-Men too, so what?
  8. The Avengers, Spidey, FF, etc. have always been...

    The Avengers, Spidey, FF, etc. have always been meant to be the core of Marvel. It's when they lost sight of that and tried to make the X-Men all things to all people that the X-Men suffered for it...
  9. Poll: I am all in on Zaladane, given Hickman's love of...

    I am all in on Zaladane, given Hickman's love of weird continuity fixes and ongoing use of Polaris.
  10. I was fine with Nate til that AOXM crap. No...

    I was fine with Nate til that AOXM crap. No thanks. Back to the cupboard.
  11. Replies
    1,959
    Views
    71,630

    Bendis literally just created Layla to end that...

    Bendis literally just created Layla to end that lame-ass event with no interest in what she was didn't he lol. That's when I knew he wasn't shit at events. HoM always sucked.
  12. Replies
    7,990
    Views
    383,120

    Poll: The Sinister Secrets + dino dating

    The Sinister Secrets + dino dating
  13. Replies
    7,990
    Views
    383,120

    Poll: I would've been down with Scott and Ororo long...

    I would've been down with Scott and Ororo long ago and still would. She has chemistry with virtually every one of her OG teammates, especially Logan. (Kurt or Peter would be weird though) But...
  14. Again: NM is obviously a book close to his heart....

    Again: NM is obviously a book close to his heart. I doubt he's going to take his eye off it. He's working closely with these creative teams.
  15. I absolutely dragged Scott for years for what he...

    I absolutely dragged Scott for years for what he did to Maddy. But AFAIC he (and Jean) paid for that in Morrison's run. My account book's been clear there since 2004 and I loved him and Emma.
  16. Replies
    1,959
    Views
    71,630

    We are supposed to feel both uncomfortable and...

    We are supposed to feel both uncomfortable and unnerved, but also excited and liberated. That's why this thread already has 80+ pages, the controversial and divisive nature of dynamite material.
    ...
  17. Ain't you heard? Jean Grey is all women. Signed,...

    Ain't you heard? Jean Grey is all women. Signed, the 90s
  18. They look fine to me, lol.

    They look fine to me, lol.
  19. LOL. Again, my issue is not whether or not Glob...

    LOL. Again, my issue is not whether or not Glob is there, it's the crazy assumption that Glob and the other kids will overtake the book from the title team. Chill.

    As for those creepy twins I kind...
  20. Replies
    1,959
    Views
    71,630

    Some of y'all did not grow up with Grandpa...

    Some of y'all did not grow up with Grandpa Claremont's flagrant X-nudity every other month and it shows.
  21. Replies
    1,959
    Views
    71,630

    All true. Except they can be both a family and an...

    All true. Except they can be both a family and an army.

    The reason it's a cold war is because Xavier doesn't need to fight Apocalypse's way to win. He, Magneto and Moira know the same data as...
  22. Replies
    1,959
    Views
    71,630

    Warpath waits at the Krakoan DMV with a...

    Warpath waits at the Krakoan DMV with a resurrection deli ticket, idly practices that whole flying thing again
  23. Replies
    1,959
    Views
    71,630

    Did Emma get them to agree to mutants taking over...

    Did Emma get them to agree to mutants taking over their nations, or did she just get UN recognition?
  24. Replies
    214
    Views
    14,531

    LOL, he is not replacing the New Mutants in their...

    LOL, he is not replacing the New Mutants in their own book. Chill
  25. Replies
    1,959
    Views
    71,630

    See also: Star Trek fans, a show built on...

    See also: Star Trek fans, a show built on showcasing minorities and women, suddenly angry it features too many minorities and women.



    Oof.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4