Search:

Type: Posts; User: master of read

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.13 seconds.

  1. despite having signed a new contact in june, mike...

    despite having signed a new contact in june, mike kanellis has asked for his release.
  2. the popular theory? most of the big named...

    the popular theory?

    most of the big named stars are guys from other promotions who worked with them a lot.
  3. in some "that sucks" news, due to travel issues...

    in some "that sucks" news, due to travel issues caused by the typhoon, moxley had to vacate the US title.
  4. yeah, he's kinda busted. also, not sure if...

    yeah, he's kinda busted.

    also, not sure if ryu has enough stick to incapacitate shinnok since........you know.........he can't really die.
  5. Replies
    10,416
    Views
    305,548

    Sticky: https://www.youtube.com/watch?v=kqpak5lFxvs

    https://www.youtube.com/watch?v=kqpak5lFxvs
  6. definately not from texas. not looking good...

    definately not from texas.

    not looking good for nero.
  7. Replies
    10,416
    Views
    305,548

    Sticky: the general idea is that they both hate each...

    the general idea is that they both hate each other because they each have a idea of what pro wrestling is, what it should be and how it should be booked. and both believe the other is out of touch...
  8. Replies
    10,416
    Views
    305,548

    Sticky: i know. just saying he could be a called A...

    i know. just saying he could be a called A wrestling historian, not THE wrestling historian.
  9. Replies
    10
    Views
    189

    last time i checked, yeah. and if he has to do...

    last time i checked, yeah. and if he has to do that to warp reality, it's not gonna end well.

    does mike have any speed feats for any of his roles?
  10. Replies
    10,416
    Views
    305,548

    Sticky: why do i think cetrion and the t-800 would make a...

    why do i think cetrion and the t-800 would make a good couple?
  11. Replies
    10,416
    Views
    305,548

    Sticky: but he does know a lot about wrestling from the...

    but he does know a lot about wrestling from the past and coupled with his massive collection of wrestling memorabilia, one could call him a historian.

    still don't like them.
  12. Replies
    10
    Views
    189

    so how fast can mike do his thing?

    so how fast can mike do his thing?
  13. Replies
    10
    Views
    189

    if that's true, then what's the point of the...

    if that's true, then what's the point of the thread?
  14. Replies
    10
    Views
    189

    unless there is a role out there that really...

    unless there is a role out there that really turns things in mike's favor, alucard murders him.
  15. https://www.youtube.com/watch?v=Rfh1hCLUQTI

    https://www.youtube.com/watch?v=Rfh1hCLUQTI
  16. if the 24/7 title counted, then truth has beaten...

    if the 24/7 title counted, then truth has beaten it.
  17. yup. or as we call him here in texas........."not...

    yup. or as we call him here in texas........."not texan".
  18. and he's european, which is definitely not in or...

    and he's european, which is definitely not in or around texas.
  19. Replies
    10,416
    Views
    305,548

    Sticky: sigh. sad but true. cornette is very stuck in his...

    sigh. sad but true. cornette is very stuck in his ways, which makes him sound so out of touch. he doesn't like it when wrestler break kayfabe.
  20. Replies
    10,416
    Views
    305,548

    Sticky: if cornette doesn't understand it, he doesn;t...

    if cornette doesn't understand it, he doesn;t like it. if he don't like it, it won't draw.

    simple as that.
  21. considering that most of her reigns weren't long,...

    considering that most of her reigns weren't long, it was kind of expected. hell, her last reign as smackdown women's champ lasted all of a minute before bayley got the belt.
  22. Replies
    10,416
    Views
    305,548

    Sticky: jim is a wrestling historian, which is both a...

    jim is a wrestling historian, which is both a positive and a negative about him. he understands what makes wrestling popular in the 70s, 80s, and 90s, but he can't get out of that mindset, thus is so...
  23. Replies
    10,416
    Views
    305,548

    Sticky: sassy sinister is best sinister.

    sassy sinister is best sinister.
  24. Replies
    10,416
    Views
    305,548

    Sticky: thank god i've been reading "house of X" and...

    thank god i've been reading "house of X" and "powers of X".

    sassy sinister makes anything better.
  25. Replies
    10,416
    Views
    305,548

    Sticky: that better be a fuckin' training sim or they are...

    that better be a fuckin' training sim or they are mind controlled or some shit.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4