Search:

Type: Posts; User: Vordan

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Weisman bit off more than he can chew with S3 and...

    Weisman bit off more than he can chew with S3 and I have a bad feeling he’s going to do the same with S4. Also I can’t stress enough how I hate all the meme words like “aster” and “whelmed”, feels...
  2. Thread: DC Future State

    by Vordan
    Replies
    667
    Views
    47,140

    Yep that’s from Ram V JLD FS.

    Yep that’s from Ram V JLD FS.
  3. Replies
    1,752
    Views
    140,728

    That last line sounds like it’s describing the...

    That last line sounds like it’s describing the plot of the Future State issues, not the GL series itself. But the wording is a bit confusing yeah.
  4. Replies
    3,054
    Views
    278,251

    Who’s to say he won’t be on the JL? We don’t know...

    Who’s to say he won’t be on the JL? We don’t know the lineup yet.
    1. If Johns is still involved Hal will be in it. Count on that.
    2. Uh people don’t care about the “story” in fighting games. Most...
  5. Replies
    438
    Views
    41,015

    We got the fishnets back and lost the top hat ;)...

    We got the fishnets back and lost the top hat ;)

    Looks good! Can’t wait to see what Ram V has planned.
  6. Replies
    47
    Views
    1,188

    Poll: It’s like the gap between Rucka and Robinson. Not...

    It’s like the gap between Rucka and Robinson. Not awful but not good either, just mediocre. Why is DC so bad at putting good talent on WW?
  7. Poll: They’re starting another attempt, check out...

    They’re starting another attempt, check out Tynion’s Batman. Grifter is there, and Halo was referenced. Lee’s trying to get his toys more play, and honestly I’m not opposed to it. But they need to...
  8. Yeah I don’t want Kon to be humble like the rest...

    Yeah I don’t want Kon to be humble like the rest of the Super-Family. He’s the one who loves to flex on anyone who screws with him lol.
  9. Replies
    341
    Views
    20,411

    Ah you’re right my bad, I tend to think of Kon’s...

    Ah you’re right my bad, I tend to think of Kon’s punk outfit as his “default” when I picture him since that’s how I was introduced to him. Hey you can rest assured of this: whatever Kon’s status in...
  10. Replies
    45
    Views
    1,344

    There’s also Hoopla if you’re American and have a...

    There’s also Hoopla if you’re American and have a library card. Moore for Swamp Thing is like Miller for Daredevil: he may not have created the character, but he damn sure shaped the character into...
  11. Replies
    310
    Views
    30,184

    I don’t think he’ll be in Suicide Squad when it...

    I don’t think he’ll be in Suicide Squad when it returns to the “present”, I expect he’ll be in the Titans Academy book.
  12. Replies
    45
    Views
    1,344

    For Swamp Thing you need to read the Alan Moore...

    For Swamp Thing you need to read the Alan Moore run. It absolutely lives up to the hype imo and was Moore’s breakout book. So much stuff came out of that book that became part of the essential DC...
  13. Replies
    3,054
    Views
    278,251

    Nah Hal’s going to be in the movie with John....

    Nah Hal’s going to be in the movie with John. He’s in the Injustice video games. He’s gotten an animated series and movies (although I wish he had more). Hal isn’t going anywhere, they’re just...
  14. Tynion and Ram V’s JLD are what made the JLD as a...

    Tynion and Ram V’s JLD are what made the JLD as a concept work for me. Highly, highly recommend them, you can start with Tynion since Ram basically just finished off Tynion’s last plot threads...
  15. https://pbs.twimg.com/media/EoZ4pCEVEAAvSYW?format...

    https://pbs.twimg.com/media/EoZ4pCEVEAAvSYW?format=png&name=large
    ;)
  16. Replies
    45
    Views
    1,344

    He’s doing something with Marquez. I’ve been...

    He’s doing something with Marquez. I’ve been thinking it’s Justice League, but we’ll see. We know he’s still writing Superman in some capacity even though he’s not writing the main books.
  17. Replies
    3,054
    Views
    278,251

    He wrote Mosaic over at Marvel, but he’s mostly...

    He wrote Mosaic over at Marvel, but he’s mostly worked in animation and TV. He’s a massive comic book fan though, the BP Appreciation loves his ideas for BP. GL & Vixen in Truth and Justice will be...
  18. Replies
    1,983
    Views
    157,831

    Shit. Maybe the constant schedule is taking it’s...

    Shit. Maybe the constant schedule is taking it’s toll on Bennett? Amazing to have one artist draw so many issues for so long.
  19. Replies
    45
    Views
    1,344

    That feels like a safe bet to me since the JSA...

    That feels like a safe bet to me since the JSA will be in lots of upcoming outside media projects: Black Adam, Stargirl, even getting their own animated movie.
  20. Replies
    199
    Views
    12,855

    Because both books are literally about the main...

    Because both books are literally about the main characters getting possessed and then massacred. Didio loves that plot.

    Damn Iím excited for FS JL!
  21. Replies
    45
    Views
    1,344

    Nope. Although neither does Tynion and we know...

    Nope. Although neither does Tynion and we know he’s keeping Batman, so I assume not every Future State team will keep their books. I expect Williamson to keep B/S unless he’s taking over JL for...
  22. Replies
    3,054
    Views
    278,251

    If The Green Lantern is the end of Hal headlining...

    If The Green Lantern is the end of Hal headlining a solo for now, I hope Morrison puts Hal and Carol back together again. Maybe they could finally tie the knot (or at least get as close to it as Hal...
  23. Replies
    1,752
    Views
    140,728

    Let ‘em whine if they want, what else is new lol....

    Let ‘em whine if they want, what else is new lol. Doesn’t say it will focus solely on John it’s true, but he’s the main star of Redjack’s GL FS stories, so it feels like a safe bet to assume John...
  24. Thread: DC Future State

    by Vordan
    Replies
    667
    Views
    47,140

    Swamp Thing and Wonder Girl are the only real...

    Swamp Thing and Wonder Girl are the only real surprises there. Most of the list is either books that are still ongoing or books that just recently came to an end. Hopefully there will be more new...
  25. Replies
    45
    Views
    1,344

    The Flash stuff looks awful so I don’t know if DC...

    The Flash stuff looks awful so I don’t know if DC is actually going to follow up on that. Be a great way to piss off Flash fans, teasing Wally going evil, Wallace dying, and Barry needing to kill...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4