Search:

Type: Posts; User: metalclouds

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    finally picked up my figurines! 88560

    finally picked up my figurines!
    88560
  2. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    I loved all of this

    I loved all of this
  3. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    idk why it sounds like you're a hater but it just...

    idk why it sounds like you're a hater but it just does. She used her powers in a creative way and it is what it is. Why not be happy she can do it period whether is seems lower quality or not. By the...
  4. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    No, I mean a real use of her powers. Just imagine...

    No, I mean a real use of her powers. Just imagine how shook bitches would be if she conjured up a cosmic Storm and slayed.86515
  5. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    I'm awaiting the day Storm uses her powers on a...

    I'm awaiting the day Storm uses her powers on a cosmic level since she's now Omega
  6. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    Let's not do that. Jay cheated on Bey numerous...

    Let's not do that. Jay cheated on Bey numerous times
  7. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    what she mad about tho?

    what she mad about tho?
  8. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    Were y'all really just discussing and debating...

    Were y'all really just discussing and debating for 5 pages about Storm eating meat? I mean do we really care lol. Does that affect her powers or personality? NOPE
  9. Replies
    3,051
    Views
    202,427

    I didn't go see it in theaters because of all the...

    I didn't go see it in theaters because of all the harsh criticism by critics, fans, and the general public. After it left theaters I did hear that it wasn't as bad as people made it seem but it was...
  10. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    I love this pic! And I love the fact they gave...

    I love this pic! And I love the fact they gave Storm more ass than Rogue as she should being Black women's asses or more shapely than any other.
  11. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    So I recently went to GameStop and reserved my 3...

    So I recently went to GameStop and reserved my 3 X-Men Barbies (Storm, Dark Phoenix, and Mystique). The guy at Gamestop didn't even know about them until I told him. He looked it up in his computer...
  12. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    Halle was actually a last resort. Halle Berry and...

    Halle was actually a last resort. Halle Berry and Janet were first pic way before Halle.


    Perfect!!! Either one of them would've killed it! Perfect skin tones and faces to play Storm!



    Love...
  13. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    lol the first one has over 200 retweets

    lol the first one has over 200 retweets
  14. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    exactly! I was like "Do they know X-men is being...

    exactly! I was like "Do they know X-men is being reintroduced to the world. We don't need a Storm that looks older than all of the x-men including Prof. X lol
  15. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    These Storm Omega celebration tweets have me...

    These Storm Omega celebration tweets have me dying! lmao! https://twitter.com/wyd1942bs/status/1154090501399863302

    https://twitter.com/wyd1942bs/status/1154091999588474880
  16. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    Just came across this funny tweet involving Storm...

    Just came across this funny tweet involving Storm and it's over 400 retweets lol
    https://twitter.com/VonteStormborn/status/1152775986330656770
  17. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    omg that image is horrible. That definitely...

    omg that image is horrible. That definitely speaks slavery to me cause those are literally shackles around her wrists and her neck smh
  18. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    first I just wanna say y'all doing too much with...

    first I just wanna say y'all doing too much with the chains on her wrist thing cause I didn't get anything related to slavery about it. I saw it as linked up rings. Secondly when I saw the mention of...
  19. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    I just signed. I'm no.499 lol

    I just signed. I'm no.499 lol
  20. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    I love that gif! Her hands move from her thighs...

    I love that gif! Her hands move from her thighs to the high heavens. Storm is like "look bitches and watch me werk!" lol. It's hard to believe but when I saw the first episode of X-Men Cyclops was my...
  21. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    ok off topic but just how in the hell does...

    ok off topic but just how in the hell does Cyclops have double the page count on his topic on the X-Books forum as Storm when she's way more popular
  22. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    I hope not. I just read that he said everything...

    I hope not. I just read that he said everything with the X-Men is going to follow House of X and Powers of X. I haven't read any of them so idk how Storm is portrayed in them or if she's been more...
  23. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    who is this she's fighting and in which comic...

    who is this she's fighting and in which comic book?
  24. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    R. Kelly isn't getting work anymore. Venues are...

    R. Kelly isn't getting work anymore. Venues are refusing to let him do shows and music labels have been dropping him.
  25. Replies
    6,954
    Views
    294,835

    yup this is the headline on twitter "In an...

    yup this is the headline on twitter "In an investigation published by The Atlantic, Hollywood filmmaker Bryan Singer has been accused of sexually assaulting several minors."
Results 1 to 25 of 30
Page 1 of 2 1 2