Search:

Type: Posts; User: Mr. White

Page 1 of 7 1 2 3 4

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    781
    Views
    28,894

    Don't really agree with that but different...

    Don't really agree with that but different opinions and whatnot.
    What I'll say though is there are multiple (similar) Bat characters, Super charaters, Lanterns and Flashes.
    Think DC (and fans) will...
  2. Replies
    781
    Views
    28,894

    Currently playing through Detroit Become Human...

    Currently playing through Detroit Become Human and I keep thinking why DC can't adopt such look for Cyborg?
    Yeah I know there's a difference between Cyborgs and Androids but with the amount of tech...
  3. Replies
    3,778
    Views
    255,684

    Fair. Think I grouped you and the poster after...

    Fair.
    Think I grouped you and the poster after you who tied your point to the image together. My bad.
    We seem to be in agreement anyway - what Hickman is currently doing is enjoyeable/welcome.
  4. Replies
    3,778
    Views
    255,684

    Maybe you were just tired. :p lol

    Maybe you were just tired. :p

    lol
  5. Replies
    3,778
    Views
    255,684

    Hmm...You attribute an awful lot to the uniforms....

    Hmm...You attribute an awful lot to the uniforms. Hardly "stuck in an endless loop"/ a retread.
    Picture this - Hickman telling the exact story but everyone wearing say...onsies.
    The story would...
  6. Replies
    3,778
    Views
    255,684

    Oh I like this. I wouldn't mind these making a...

    Oh I like this.
    I wouldn't mind these making a comeback.
    While I love the individuality of their current looks, this just screams team.
    Perhaps these plus a personal touch a la Gambit's trenchcoat...
  7. Threads like this make me happy because it shows...

    Threads like this make me happy because it shows I'm not alone.
    Wish DC could remember the "good old days" and tone it all the way down.
    Is it too much to hope this would be one of the two lasting...
  8. Replies
    714
    Views
    32,364

    Hmm. You might have something here...

    Hmm.
    You might have something here...
  9. Replies
    572
    Views
    40,254

    Yeah not a fan. Not sure why they went with...

    Yeah not a fan. Not sure why they went with brown.
    Based on this image alone - it looks too drab.
    The red edits look much better.
  10. Replies
    213
    Views
    10,614

    This is accurate.

    This is accurate.
  11. Replies
    213
    Views
    10,614

    True. One of his better series, just like his...

    True. One of his better series, just like his very short-lived Spider Woman.
    Though I always thought MK dressing up as the others was a step to far.
    Would have been better (IMO) if they served as...
  12. Replies
    213
    Views
    10,614

    I've been saying the same thing for years....

    I've been saying the same thing for years.
    Question is - is he (Bendis) able to re-capture that aspect of his career?
    He has a lot in his "negative" column.
  13. Replies
    8
    Views
    593

    Thank you for the thread and responses!

    Thank you for the thread and responses!
  14. Poll: Echoing this question - those that didn't like...

    Echoing this question - those that didn't like the book, can you share your reasons?

    Like BFK, I thought this was very well written and served its purpose of being a launching pad to a new...
  15. Poll: "...Big Ideas which don't mean a thing, endless...

    "...Big Ideas which don't mean a thing, endless standing around and explaining, and what's the point?"
    I hope I don't come across as "attacking" you but Seriously?. I don't get opinions like this...
  16. Replies
    157
    Views
    7,962

    Very well said. I'm not even opposed to Kwannon...

    Very well said.
    I'm not even opposed to Kwannon using her current Uncanny X-men look and truthfully even the name Kwannon.
    Think I'm just satisfied that there's an Asian looking Psyloche character...
  17. Replies
    157
    Views
    7,962

    I genuinely do not get why some people are...

    I genuinely do not get why some people are whinging about this whole Betsy vs Kwannon issue.
    Marvel has "successfully" found a way to appease both camps. How about take it as a win-win?
    I for one...
  18. Replies
    1,274
    Views
    69,885

    I genuinely do not get why some people are...

    I genuinely do not get why some people are whinging about this whole Betsy vs Kwannon issue.
    Marvel has "successfully" found a way to appease both camps. How about take it as a win-win?
    I for one...
  19. Replies
    1,136
    Views
    70,577

    Hahaha. Yeah that'll be interesting to see. You...

    Hahaha. Yeah that'll be interesting to see. You being out. Think you're the most Pro-King "supporter" here.

    Confession - I re-read the issue and it's not as "bad" as the first time round.

    It...
  20. Replies
    1,136
    Views
    70,577

    The "problem" people have (including me...

    The "problem" people have (including me sometimes) are the gaps.
    While I don't expect you to tell/show me everything and sure this is comics so belief is to be suspended sometimes; there are some...
  21. Replies
    1,136
    Views
    70,577

    Guess because it resembles a nightmare. Plus...

    Guess because it resembles a nightmare.
    Plus how we arrived at this point without explanation fits those scenarios.
    The "randomness" of it.
  22. Replies
    1,136
    Views
    70,577

    Y'know I see some posts here and wonder if the...

    Y'know I see some posts here and wonder if the poster and I read the same book (Won't mention any names)...

    I'm sorry, as a stand alone issue, this book left me thinking "what he heck did I just...
  23. They need to stop with this push. We got tired...

    They need to stop with this push.
    We got tired of it with Wolverine.
    We got tired of it with Deadpool.
    We are tired of it with Harley.

    What's worse is she's not half as interesting a character...
  24. Replies
    236
    Views
    48,279

    Only Raven here. Harley's is practical, conveys...

    Only Raven here.
    Harley's is practical, conveys the characters personality and iconic.
    Damian - simple, practical and functional. No capes!
  25. Replies
    134
    Views
    6,254

    While subjective, agree with most. Think...

    While subjective, agree with most.
    Think Deodato Jr's Thunderbolts was the last thing of his I truly enjoyed. Find his pencils/inks to heavy these days.
    No to Bagley. On anything. (Doesn't mean I...
Results 1 to 25 of 174
Page 1 of 7 1 2 3 4