Search:

Type: Posts; User: Gurz

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Thread: Star Wars stuff

    by Gurz
    Replies
    10
    Views
    460

    Some fans really go extreme ways to show their...

    Some fans really go extreme ways to show their displease with the direction that star wars goes... lol

    Master of pupets ? lol nah...i even have a rey and bb8 action figure, i eventualy get them...
  2. Replies
    1,233
    Views
    62,400

    My awsome controversial wonder woman post was...

    My awsome controversial wonder woman post was erased.... :/ i guess it was too controversial.... hehehe

    I got another one ! :D It's called the tragedy of steve
    wonder woman has a sex change...
  3. Replies
    48
    Views
    2,079

    who cares... I'm glad eveyone on the thread just...

    who cares... I'm glad eveyone on the thread just makes fun of the new crisis. :) There is still hope for you
  4. I want master chief to marry cortana... You know...

    I want master chief to marry cortana... You know like those asian people who marry to anime characters or something. lol

    what i get from Halo btw... I only played the first game way back then at a...
  5. x-files pencils. :)

    x-files pencils. :)
  6. Thread: Star Wars stuff

    by Gurz
    Replies
    10
    Views
    460

    I have never thought it that way before... I just...

    I have never thought it that way before... I just like toys. :)
  7. Thread: Star Wars stuff

    by Gurz
    Replies
    10
    Views
    460

    1- I don't give a crap about rose. 2- He seems...

    1- I don't give a crap about rose.

    2- He seems like a cool dude, with a decent take. Yeah, The Star Wars is a kid ****. Grey Jedi is bullcrap, don't be a edge lord. Even there is grey nothing in...
  8. Poll: I believe Mr. Terrific has a good potential. His...

    I believe Mr. Terrific has a good potential. His original costume is very cool. I like these metal balls flying around him. He's smart, his brains and flying metal balls around him, So much can be...
  9. Thread: Action Figures

    by Gurz
    Replies
    148
    Views
    17,987

    I want 80th annivarsey Iron Man. The Tony Stark...

    I want 80th annivarsey Iron Man. The Tony Stark head of it is really good looking. :)
  10. Replies
    2,686
    Views
    997,156

    Nice shelves Hellboydce, put a new picture once...

    Nice shelves Hellboydce, put a new picture once you put everything on the shelves. :)
  11. Thread: Action Figures

    by Gurz
    Replies
    148
    Views
    17,987

    Thanks bro. :) Yoda ? did you get the figuarts ?...

    Thanks bro. :) Yoda ? did you get the figuarts ? there is a new figuarts yoda which i want, i will probably get it next month. I already got so many; Figuarts Boba Fett, Black Series Kal Kestis and...
  12. Replies
    1,397
    Views
    72,054

    Are you kidding me ? Jason will be a true...

    Are you kidding me ? Jason will be a true character who brings something to the table and improves the Batman's world rather than being just another sidekick with a crapy bat book.... lol
  13. Thread: Action Figures

    by Gurz
    Replies
    148
    Views
    17,987

    Yeah bro, amazon is my last chance for...

    Yeah bro, amazon is my last chance for mandalorian. There are 3 carbonised mandalorian at stock right now... there wasn't any until some hours ago. Woohooo, i got one, i wish i could get two but...
  14. I would get the omnibus for collectible value and...

    I would get the omnibus for collectible value and never read it as i will do to x-men or i did to avengers. lol I'm not that interested with super heroes anymore. It seems the little kid in me died...
  15. Thread: Action Figures

    by Gurz
    Replies
    148
    Views
    17,987

    Anyone got the new Madalorian figure from The...

    Anyone got the new Madalorian figure from The Black Series... I still try my luck for Carbonaised Mandalorian Exclusive. I couldn't find the white box anywhere. Anyone shipping internationaly at...
  16. Replies
    1,397
    Views
    72,054

    There is enough to work with jason... I know you...

    There is enough to work with jason... I know you awarage comics book guy's long time to work on... it means forever... lol no end.... lol everything lose its value without an end. As you can see from...
  17. Replies
    1,397
    Views
    72,054

    Are you kidding me ? Under The Red Hood was...

    Are you kidding me ? Under The Red Hood was amazing... Jason can go on as long as you have a story for him like the rest. ***** Tim, i don't like him. Only reletion ship Jason needs is with Bruce....
  18. Chill with your Marriage craze dude, a ''cool''...

    Chill with your Marriage craze dude, a ''cool'' character is a single character who spreads the seed all over the town... lol


    If super heroes are ending, that's good. I'm sick tired of these...
  19. Replies
    1,397
    Views
    72,054

    OK, i would keep Jason as well but as a villain,...

    OK, i would keep Jason as well but as a villain, Arkham Knight or something, Red Hood is not that cool. A Robin turned out to be wrong is just so dramaticly sweet to avoid.
  20. Replies
    1,397
    Views
    72,054

    Saparete Batman from the rest of DCU and kill all...

    Saparete Batman from the rest of DCU and kill all of his sidekicks except Nightwing.

    This is my dream. :)
  21. Replies
    44
    Views
    1,140

    1-Batman 2-Batman Beyond 3-Darkseid...

    1-Batman
    2-Batman Beyond
    3-Darkseid
    4-Nightwing
    5-Sandman (Wesley Dodds)
  22. Replies
    18,470
    Views
    5,068,098

    Poll: you have no idea how lucky i feel for having all...

    you have no idea how lucky i feel for having all the Starman Omnibus HC. :D Do you want to touch my arm or something to feel the greatness guys ? :D ahahhaha
  23. Replies
    96
    Views
    4,146

    They immitate The Marvel now, or whatever that...

    They immitate The Marvel now, or whatever that stupid crap was called.
  24. Replies
    29
    Views
    938

    I don't know dude, when i thought about it again,...

    I don't know dude, when i thought about it again, what really bothered me was Good priests will take care of bad priests, the cruch will sort themself out kind of message that they gave bothered me...
  25. Replies
    29
    Views
    938

    You can't be sure about how good those priests...

    You can't be sure about how good those priests are... after more than 250 years abuse, one priest testified... congurutulations... lol better late than never i guess... I'm Closed minded... lol your...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4