Search:

Type: Posts; User: WAKANDA FOREVER!

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    1,994
    Views
    106,863

    Peeps! Peeeeeps! Let's save the minutiae for...

    Peeps! Peeeeeps! Let's save the minutiae for after the Gamma Rays from the explosions of issues 23, 24, and 25 have seared the puny flesh from our bones, turned us into Gamma Irradiated Beings, and...
  2. Replies
    1,994
    Views
    106,863

    Maybe he'll be touched by that Abomination...

    Maybe he'll be touched by that Abomination residue? Lol. Nah, probably The Green Door comes into play somehow.
  3. Replies
    1,994
    Views
    106,863

    That Reggie. Hope the Hulk gets to layeth the...

    That Reggie. Hope the Hulk gets to layeth the smacketh down.

    Is that Creel getting blasted and Puck and Titania running to his rescue?
  4. Replies
    1,994
    Views
    106,863

    I wonder if Rick will transform as was teased. ...

    I wonder if Rick will transform as was teased. Plus, Reggie got enemies within (heh) and without. Where's a time platform when you need one?
  5. Replies
    1,994
    Views
    106,863

    I think the scientist likes Reggie. Maybe.

    I think the scientist likes Reggie. Maybe.
  6. Replies
    1,994
    Views
    106,863

    Copy cat and the Green Door anyone?

    Copy cat and the Green Door anyone?
  7. Replies
    1,994
    Views
    106,863

    Just saw the leaked pages. Had a feeling it'd be...

    Just saw the leaked pages. Had a feeling it'd be him. But seein' it? Daaaayumn!
  8. Replies
    8,089
    Views
    333,585

    Tears? Nah, brah, that's just kryptonite in my...

    Tears? Nah, brah, that's just kryptonite in my eye!
  9. Replies
    1,994
    Views
    106,863

    Ah, I stopped following Cates' Venom after the...

    Ah, I stopped following Cates' Venom after the Knull fight. Carry on.
  10. Replies
    1,994
    Views
    106,863

    Nah. After the letters page.

    Nah. After the letters page.
  11. Replies
    1,994
    Views
    106,863

    Y'all ain't talking about the last, last page....

    Y'all ain't talking about the last, last page. You know. Him.
  12. Sigh, dude's Thor's just...sad.

    Sigh, dude's Thor's just...sad.
  13. Felt chills while I read this. And Tradd Moore's...

    Felt chills while I read this. And Tradd Moore's back with that psychedelic, superdetailed art. I loved it.
  14. Replies
    1,994
    Views
    106,863

    Well, Damn! Sh!t's thick!

    Well, Damn! Sh!t's thick!
  15. Replies
    1,994
    Views
    106,863

    Sounds to me like TOBAbomination. Hulk might have...

    Sounds to me like TOBAbomination. Hulk might have to revert to Banner, die, then rise again good as new to deal with those injuries. But knowing Ewing's work, that might be too cliche. Don't y'all...
  16. Replies
    77,781
    Views
    11,303,425

    Yep. Good work, BoG and LMS.

    Yep. Good work, BoG and LMS.
  17. Replies
    77,781
    Views
    11,303,425

    Dat BBC doe!

    Dat BBC doe!
  18. Replies
    362
    Views
    307,160

    Sticky: Can my name be changed to WAKANDA FOREVER! ?...

    Can my name be changed to WAKANDA FOREVER! ? Thank you
  19. Replies
    77,781
    Views
    11,303,425

    Speechless. So was the 6 year old.

    Speechless. So was the 6 year old.
  20. Replies
    77,781
    Views
    11,303,425

    Never mind. They're not of African descent. So,...

    Never mind. They're not of African descent. So, no surprise.
  21. Replies
    77,781
    Views
    11,303,425

    I remember that Firestorm elemental Story line by...

    I remember that Firestorm elemental Story line by Ostrander an' 'em. Shango was da shit.
  22. DARKSEID: Apokolips N..! What's that Desaad?...

    DARKSEID: Apokolips N..! What's that Desaad? No?!? Jones won?!? Damn!
  23. Replies
    77,781
    Views
    11,303,425

    Yeah. I feel ya but Panther senses are tinglin'...

    Yeah. I feel ya but Panther senses are tinglin'...
  24. Replies
    77,781
    Views
    11,303,425

    The blackity, blacker than black Chadwick was TOO...

    The blackity, blacker than black Chadwick was TOO black to be seen in all his BLACKNESS.

    Hence, this poster.

    Yet, IMHO, it FAILED in diminishing his blackness, no, in my eyes dude's even...
  25. Replies
    77,781
    Views
    11,303,425

    That poster's black AF. So Black. Blackity...

    That poster's black AF.
    So Black.
    Blackity Black!
    Obsidian Black!
    CBB Black!

    Them racist mofos over here would go ape shiiiiii!
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4