Search:

Type: Posts; User: Zaresh

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    29
    Views
    1,433

    Hero, anti-hero, vigilante, anti-villain,...

    Hero, anti-hero, vigilante, anti-villain, villain...

    See, this is why the D&D alignment system is the best :cool:.
  2. Oh, I have Precedent in my backlog. You mentioned...

    Oh, I have Precedent in my backlog. You mentioned it a week ago or so, and made me curious about it. So thanks for the recom :3.
  3. Ah, I glanced through that one too. Didn't like...

    Ah, I glanced through that one too. Didn't like it a lot, I found it too edgy (*or maybe the word is angsty*) for my tastes.
    I've a few ones I'm looking forward to, but they're slow and, to be...
  4. Ah, I remember that fic: "From Now On", I think...

    Ah, I remember that fic: "From Now On", I think was its name. I stopped reading it because Jason and the female original character (I keep forgetting her name) were kind of marysue-ish: everything...
  5. I watched this week's episode of Titans. The...

    I watched this week's episode of Titans. The series is getting better with each episode, thank goodness. I can't say I didn't saw the big reveal coming (it was obvious for comic readers I guess), but...
  6. Daaaaaamn, it's pretty. I agree with Dark,...

    Daaaaaamn, it's pretty.

    I agree with Dark, better with helmet. He looks like a madman without it.
  7. Yeah, I agree. It's going to be a big role. I...

    Yeah, I agree. It's going to be a big role. I would add that too.
    @Seagard, in you we trust!
  8. We could link it in the OP post, maybe.

    We could link it in the OP post, maybe.
  9. True, but it seemed like she was going to become...

    True, but it seemed like she was going to become a recurring character, even if her showing up would be sparse. For me, I mean.

    As I said, it's just a feel. Wouldn't be rare that I was wrong,...
  10. I don't know, couldn't put my finger on anything....

    I don't know, couldn't put my finger on anything. But maybe... that it looks like Lobdell is tieing loose ends? Yeah, it may be that. We have the thing with Essence in the sword, the theme of lines...
  11. I like where this is going, even if it looks like...

    I like where this is going, even if it looks like it's ending the run.
  12. She's an antihero by more classic standards,...

    She's an antihero by more classic standards, she's kind of byronic, so to speak. Not as much as Jason or even Bruce, but there're some traits in her story. I agree in that she's pretty straight...
  13. Yeah, hard to believe I'm not going to blame him...

    Yeah, hard to believe I'm not going to blame him for murdering another of my faves (yay!). Heck, I can't even say that Event Leviatan is bad, just readable despite being a mystery that could've been...
  14. They keep branding him as a villain... I wonder...

    They keep branding him as a villain...
    I wonder what they think an antihero is, honestly. Or if they think they're the same thing.

    Unless the villain part was because of Deathstroke.

    Which,...
  15. Eh, he looks very zombish, I think.

    Eh, he looks very zombish, I think.
  16. Damn :/ This doesn't look good.

    Damn :/ This doesn't look good.
  17. I know that the filters help a lot, but, darn,...

    I know that the filters help a lot, but, darn, those are very good shots on very good cosplays O.O
  18. Soy's Jason always resembled a young Tom Cruise...

    Soy's Jason always resembled a young Tom Cruise for me, so it makes sense I guess.
  19. Replies
    586
    Views
    36,089

    Hah! Left hand, That's the RX-78-2 Gundam's hand...

    Hah! Left hand, That's the RX-78-2 Gundam's hand and shield.
  20. Replies
    131
    Views
    9,060

    Same here. I'm even glad that I didn't buy the...

    Same here. I'm even glad that I didn't buy the first trade (almost) blindly, that would've happened because I had liked King's previous works (even when I wasn't convinced by the first two or three...
  21. Oh. OH. I can't believe I didn't see that...

    Oh.
    OH.

    I can't believe I didn't see that before. Soooo... SF, MK... Artemis for Soul Calibur?Because the axe, I mean.
  22. Oh, that'd be nice. Thanks a lot!

    Oh, that'd be nice. Thanks a lot!
  23. Nah, libraries here only purchase trades and...

    Nah, libraries here only purchase trades and hardcovers. Even worst: mostly only hardcovers. Trades are also the standard for most comics nowadays. So, unless I read digital—like I do with a (very)...
  24. Replies
    722
    Views
    59,568

    A Goose is better. I mean, when you decide to...

    A Goose is better. I mean, when you decide to choose an aquatic bird... They're the meanest ones I can think about.

    Ducks are very cute, though.
  25. Huh, I guess I should catch up with Flash.

    Huh, I guess I should catch up with Flash.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4