Search:

Type: Posts; User: Flash Gordon

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    50
    Views
    2,340

    Poll: Sooo upon finishing it- I have to say that the...

    Sooo upon finishing it- I have to say that the later seasons are really horrible. The show is a lot of fun till season 5 and then just really dips off. Lois is fun in season 4 and 5 though!
  2. Mera is the best. Hard to compete with the...

    Mera is the best. Hard to compete with the sovereign queen ya know?
  3. I would imagine, DC's animated flicks have been...

    I would imagine, DC's animated flicks have been extraordinarily cheap looking.
  4. Replies
    47
    Views
    2,284

    Poll: Grant Morrison's Doom Patrol Oh, and Long...

    Grant Morrison's Doom Patrol

    Oh, and Long Live the Legion! I voted for 'em.
  5. DC keeps on telling me to 'piss off'- why am I...

    DC keeps on telling me to 'piss off'- why am I still here?
  6. PREZ by Russell/Caldwell John Francis Moore's...

    PREZ by Russell/Caldwell
    John Francis Moore's Walker Gabriel/CHRONOS book
  7. Replies
    23
    Views
    971

    Poll: Babs is Batgirl. She's iconic. The Killing...

    Babs is Batgirl. She's iconic.

    The Killing Joke is also something best left in the past.
  8. Replies
    68
    Views
    3,579

    I am sure glad I dipped out on this one.

    I am sure glad I dipped out on this one.
  9. Replies
    27
    Views
    1,011

    A MARY MARVEL spin off movie would be cool. I...

    A MARY MARVEL spin off movie would be cool. I liked both Mary and magic superhero Mary.

    Anything that expands the SHAZAM! corner is a good thing.
  10. Damn. More very short term, purely profit driven...

    Damn. More very short term, purely profit driven "logic".
  11. Replies
    30
    Views
    1,694

    ETERNALS #4, hell yeah.

    ETERNALS #4, hell yeah.
  12. Replies
    1,034
    Views
    85,150

    So was Superman: Worlds of War a sci fi action...

    So was Superman: Worlds of War a sci fi action romp or was it a bunch of people yammering on about "hope" and "what Superman means"? Decided to pass on it due to the hefty price/disinterest in the...
  13. Hell yeah, he's legit the perfect Batman. I would...

    Hell yeah, he's legit the perfect Batman. I would love to see him direct and star in a BATMAN flick. Hopefully we'll see one hit Max soon, after JL comes out and does well.

    BATMAN VS DEATHSTROKE...
  14. Replies
    137
    Views
    6,795

    That's what I was thinking! Really cool.

    That's what I was thinking! Really cool.
  15. Replies
    10,478
    Views
    807,013

    Oh yikes, thank god they nixed that idea....

    Oh yikes, thank god they nixed that idea. Spilting a movie over the course of 4 weeks is not the move. The weekly format in general is a whole lot of 'meh' unless it's something that really benefits...
  16. Replies
    10,478
    Views
    807,013

    Huh? It's a streaming service, it's going to be...

    Huh? It's a streaming service, it's going to be available permanently. The game has changed.
  17. Replies
    10,478
    Views
    807,013

    Great move, it'll be much stronger. Was worried...

    Great move, it'll be much stronger. Was worried I'd have to wait even longer to have it all as one joint.
  18. Replies
    15
    Views
    603

    Star Trek doesn't have much at all in common with...

    Star Trek doesn't have much at all in common with Star Wars beyond the word 'Star' in both titles.
  19. Replies
    50
    Views
    2,340

    Poll: Solidarity, man. It's a lot of fun.

    Solidarity, man. It's a lot of fun.
  20. Replies
    50
    Views
    2,340

    Poll: Season 4, episode 1. She's a reoccurring guest...

    Season 4, episode 1. She's a reoccurring guest throughout season 4 and becomes a regular 5-10. I'm actually doing a rewatch of the show for the first time since it aired, haha.
  21. Replies
    50
    Views
    2,340

    Poll: This one. This one straight up slaps.

    This one. This one straight up slaps.
  22. Replies
    50
    Views
    2,340

    Poll: Same here. Erica Durance and Tom Welling are so...

    Same here. Erica Durance and Tom Welling are so much fun. The first 3 seasons of the show are really tight, great television. A perfect modern take on Superman. I love the show throughout the whole...
  23. Replies
    73
    Views
    4,669

    Not a fan of the Demon's grandson, man?

    Not a fan of the Demon's grandson, man?
  24. Replies
    442
    Views
    26,178

    Yeah this is a huge problem, tbh. A lot of comic...

    Yeah this is a huge problem, tbh. A lot of comic shops are awful places to visit, and the lack of diversity in what they're selling is a big problem. Just like there are really nice shops out there...
  25. Replies
    262
    Views
    15,213

    Elizabeth Olsen is fantastic and Scarlet Witch is...

    Elizabeth Olsen is fantastic and Scarlet Witch is wildly underused.

    I hope the majority of this series is in these strange sitcom environments and that the MCU plot mechanics don't derail it too...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4