Search:

Type: Posts; User: Triniking1234

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Replies
    28
    Views
    1,018

    I thought the "poly" crap only showed up in HoX 6.

    I thought the "poly" crap only showed up in HoX 6.
  2. Replies
    27
    Views
    1,178

    oof 21k Future Foundation.

    oof 21k Future Foundation.
  3. Yes to the costume. No to everything else.

    Yes to the costume. No to everything else.
  4. Replies
    28
    Views
    1,018

    Morrison/Claremont.

    Morrison/Claremont.
  5. Replies
    28
    Views
    1,018

    lord one more issue. Thank god.

    lord one more issue. Thank god.
  6. Desmark pls.

    Desmark pls.
  7. Replies
    63
    Views
    2,209

    Neither do Inhumans. Praise Frost!

    Neither do Inhumans. Praise Frost!
  8. Claremont established that Rachel was born before...

    Claremont established that Rachel was born before the Sentinels bodied all the heroes and the highest evolution of Sentinels were the Mastermold and not the Nimrod which goes to create the Black...
  9. Replies
    6,425
    Views
    454,149

    It doesn't work.

    It doesn't work.
  10. She got a leadership position anyway so ease up.

    She got a leadership position anyway so ease up.
  11. Replies
    44
    Views
    1,850

    He's gonna make them Armour's and Glob's kids. ...

    He's gonna make them Armour's and Glob's kids.

    C'mon, bruv.
  12. Replies
    274
    Views
    15,951

    X-Factor vol. 1 Uncanny X-Men during Blue and...

    X-Factor vol. 1
    Uncanny X-Men during Blue and Gold
    Zero Tolerance.
  13. Could've kicked Betsy for Rachel. We've had Betsy...

    Could've kicked Betsy for Rachel. We've had Betsy in books since Utopia.
  14. Replies
    274
    Views
    15,951

    It's mostly the art's fault since the skit sounds...

    It's mostly the art's fault since the skit sounds like something Bobby would do.

    I miss muscular Bobby.
  15. Replies
    28
    Views
    1,018

    Good ...

    Good

    https://comicvine1.cbsistatic.com/uploads/original/8/84077/1803842-cyclops536_010.jpg
  16. Replies
    189
    Views
    6,495

    Are the only Avengers books out Aaron's and...

    Are the only Avengers books out Aaron's and Savage? That's weak.
    At least Wiccan is in Strikeforce.
  17. Replies
    189
    Views
    6,495

    She wasn't. Time passed differently in Dimension...

    She wasn't. Time passed differently in Dimension Z and Earth. Still not sure how Steve stayed young tho. Remender was operating under serum = healing factor logic.
  18. Replies
    189
    Views
    6,495

    I honestly don't know what book they were reading...

    I honestly don't know what book they were reading if they thought Jet Black was a minor.
  19. I rather this costume than the pre-AvX one where...

    I rather this costume than the pre-AvX one where he looked like the Shocker.

    Big ass gauntlets lol
  20. Everyone's post Secret Wars X-Men book got...

    Everyone's post Secret Wars X-Men book got editorially mandated into the Inhuman gas nonsense. Only the two Wolverine books were untouched.
  21. Replies
    1,348
    Views
    49,032

    Poll: They could probably resurrect the original one in...

    They could probably resurrect the original one in a new body but there's that "essence" nonsense to consider.
  22. Replies
    274
    Views
    15,951

    How many times are the X-Men gonna spank Russia...

    How many times are the X-Men gonna spank Russia before they learn their lesson?



    Huh? Define "western country" cuz Brazil is one of those.
  23. Replies
    274
    Views
    15,951

    You can't say that everytime you see Bobby...

    You can't say that everytime you see Bobby (half-)naked.
  24. I rolled my eyes beyond the safety limit when I...

    I rolled my eyes beyond the safety limit when I saw the thread title.
  25. Replies
    274
    Views
    15,951

    Brazil has mutant hunting dinos? WTF? Ha Ha....

    Brazil has mutant hunting dinos? WTF?

    Ha Ha. Emma asked Ororo first? What?

    Emma: Hey, Ororo. Wanna join my pirate crew?

    Storm:...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4