Search:

Type: Posts; User: Kuwagaton

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. The power need only be proportionate to the story...

    The power need only be proportionate to the story you wanna tell. He's got a much high ceiling than most characters even with contrivances like Spider-Man being powered by Captain Universe or...
  2. Replies
    30
    Views
    555

    The sonic scream was just sound, but her voice...

    The sonic scream was just sound, but her voice itself was magic and could knock Superman unconscious or actually kill if she's able to speak your name.
  3. Replies
    30
    Views
    555

    Ironically she's been heavily nerfed from her...

    Ironically she's been heavily nerfed from her earliest appearances. I think aside from Austen, Walt Simonson, and the New 52 Supergirl, the only times she's featured in a story is to yell really...
  4. Replies
    30
    Views
    555

    I don't remember the specifics, but the best...

    I don't remember the specifics, but the best example I know of sound being used to hurt Superman would be in Unchained.

    Although, I imagine invulnerability is the concept that largely protects him...
  5. Replies
    293
    Views
    15,495

    https://www.gamesradar.com/grant-morrison-superman...

    https://www.gamesradar.com/grant-morrison-superman-authotity-team-up/?fbclid=IwAR14iYd6LP0Vao8SawL_VE606mKxFmBD0TFfBD37q2_R_lYQuLtJ6Ns1URA

    Well, this looks good


    I really would have out money...
  6. I mean it's not even so much Superman so I...

    I mean it's not even so much Superman so I probably wouldn't go on, but how far in was that?
  7. Replies
    4,119
    Views
    401,069

    I mean if people think it's annoying as a...

    I mean if people think it's annoying as a Superman fan or some other League character, try going for some other crimefighter. Cap, Punisher, Shadow, Daredevil... if they have to interact with Batman...
  8. Replies
    143
    Views
    8,507

    It's a naive feeling like... maybe if I don't...

    It's a naive feeling like... maybe if I don't post on it, it won't be true.

    But Leon is unfortunately late and aside from hope and well wishes I am glad there's something else to give his family
    ...
  9. Tbh I really wasn't the big on American Alien,...

    Tbh I really wasn't the big on American Alien, but I think it's a pretty good example of someone with ideas backing up their talk. At the very least, he's put a lot of (down?) time into his own world.
  10. I think 10:27 was the perfect stopping point for...

    I think 10:27 was the perfect stopping point for his Batman pitch haha.

    I like the way he imagines a lot more than the regular DC dudes, even if I don't see the characters the same way. I'd find a...
  11. Replies
    78
    Views
    3,439

    The art is really nice, I can see them keeping...

    The art is really nice, I can see them keeping Sampere as long as he's willing. Unfortunately I think that this is the most apathetic I have been in regards to Clark's character since New Krypton....
  12. I personally hadn't heard or met someone who...

    I personally hadn't heard or met someone who complained about the costume until the Electric suit came about and people were like "yeah about time." Granted there wasn't an internet site I was on...
  13. We've been there. I didn't post to lock in some...

    We've been there. I didn't post to lock in some of my favorites but we skipped over early Neal Adams, all of Gil Kane, Nick Cardy, Garcia Lopez, Kevin Nowlan, and Starry Eyed Siren. My soul hurts lol...
  14. 2016 ...

    2016

    https://i.ibb.co/SNcSFw0/Action-Comics-Vol-1-957.jpg



    Siegel was the writer so I feel like everything else is cheating lol
  15. 2013 ...

    2013

    https://i.ibb.co/bQ8mt8p/91-ONDg-Ok-SVL.jpg
  16. 2009 ...

    2009

    https://i.pinimg.com/originals/61/07/1e/61071e1e0fcd57a6a32130bb835c0321.jpg
  17. Certainly. Carlin, and Cavalieri were actually...

    Certainly. Carlin, and Cavalieri were actually part of the creative team vs being "the editors."



    Sleez mentioned that Superman had resisted him up to the point where Scott showed up. Not...
  18. Yeah, from the dialogue it didn't actually happen

    Yeah, from the dialogue it didn't actually happen
  19. 2005 cover date ...

    2005 cover date

    https://i.pinimg.com/564x/81/3d/ca/813dcafdaee5d93b6adbf4ed37a4ffa6.jpg



    Surprised it wasn't the Immonen cover from Action #738
  20. Byrne's run is a pretty complex argument... on...

    Byrne's run is a pretty complex argument... on one hand the guy had a phenomenal work rate, first class storytelling and aesthetics in art, and the writing competency to carry two books chock full of...
  21. Ironically I guess... Lois and Superman had...

    Ironically I guess... Lois and Superman had gotten further apart than ever. There were a lot of things they still could have done to bring them together, but telling a different story that could be...
  22. Interesting. I think there was less freedom than...

    Interesting. I think there was less freedom than a general "pre crisis" because of the lack of thorough continuity. You could retcon many things back then, bring the Kents back from the dead at half...
  23. Ahhh that double post is cheap lol. We already...

    Ahhh that double post is cheap lol. We already know the best selling Superman copy on record. Here's its sequel from 1993:
    ...
  24. If it was cover artist and not cover, I'd have to...

    If it was cover artist and not cover, I'd have to go with Ordway for these years because it's insane that a writer could paint covers for other books in the line while handling his own art duties.
    ...
  25. Actually forgot lol. Those last few years were...

    Actually forgot lol. Those last few years were cool. Superman #416 didn't nab 1986, so I was glad I went with Barreto

    1987! The year I was born

    https://i.ibb.co/ChmBsQx/M49579697338-1.jpg
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4