Search:

Type: Posts; User: Iron_Twister

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.06 seconds.

  1. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: When I realized I wrote more scenes on my writing...

    When I realized I wrote more scenes on my writing group's discord than my own documents, I gotta say...Feels really weird.

    Also binge reading a manga about pirates, Sunset Rose.

    ...It's kinda...
  2. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: Huh, a lot of rewriting and redoing old works had...

    Huh, a lot of rewriting and redoing old works had me looking at my characters high school life so far.

    Year one: delinquency warfare, betrayal, and a will they won't they romance that sorta went...
  3. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: Oh man, that is rough. My condolences. We're...

    Oh man, that is rough. My condolences.

    We're here for ya.
  4. Replies
    30
    Views
    864

    I dunno. It seems like making Batman out to be a...

    I dunno. It seems like making Batman out to be a heavily flawed jackass is a thing people like to do in case viewers are wondering why he's not here to do his Batman thing.

    ...Either he's morally...
  5. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: Oh hell, Bob Sagat is gone. ...I did not...

    Oh hell, Bob Sagat is gone.

    ...I did not expect that emotional punch to the gut to sting that deep. Rest in Peace.
  6. Replies
    48
    Views
    1,225

    Technically, given Rocky's previous line of work...

    Technically, given Rocky's previous line of work as an enforcer for the local loan shark (who apparently turned out to a relatively okay dude who respect Rocky's choice to leave), I wasn't surprised...
  7. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: Happy New Year! ...Now back to my job!

    Happy New Year!

    ...Now back to my job!
  8. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: Happy New Year! Just 6 more hours on my end. ...

    Happy New Year! Just 6 more hours on my end.

    And RIP Betty White.
  9. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: Merry Christmas, everyone!

    Merry Christmas, everyone!
  10. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: ...No joke, I was pretty surprised that's a thing...

    ...No joke, I was pretty surprised that's a thing at the moment.
  11. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: Why are they turning Boba Fett into a good guy...

    Why are they turning Boba Fett into a good guy starting from the Mandalorian and into his own series?

    ...Quora is a strange place. Because becoming a crime lord isn't exactly being a good guy? >_<
  12. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: Happy Thanksgiving.

    Happy Thanksgiving.
  13. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: Mechwarrior 5: A simple job to destroy some...

    Mechwarrior 5: A simple job to destroy some buildings goes horribly wrong. Came in unexpectedly undergunned as I forgot to refit my Centurion with an autocannon after losing my last one in the last...
  14. ...Frankly, I can see this as a decision Marv...

    ...Frankly, I can see this as a decision Marv would had done.
  15. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: Bought Mechwarrior 5 (and for the sake of...

    Bought Mechwarrior 5 (and for the sake of actually having more to work with, the DLCs) and...The intro after the tutorial slays me.

    Me: Huh, seems like our contact isn't here for us to collect the...
  16. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: It's kinda amazing how much I've changed a...

    It's kinda amazing how much I've changed a character's relationship with his martial arts master and father-in-law to one where he really makes it no secret that while he will credit the man as his...
  17. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: ...Well, looks like I'll be binging every comic...

    ...Well, looks like I'll be binging every comic book moment of Alfred being awesome. May it be taking out mooks or roasting Bruce.
  18. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: So apparently news came to my feed that Batman's...

    So apparently news came to my feed that Batman's moving the setting to New York, like apparently he's done with Gotham or something?

    ....Immediately I'm wondering just how much I'm missing out on...
  19. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: Oh yeah, the story arcs in the sequels are fun...

    Oh yeah, the story arcs in the sequels are fun stuff really.
  20. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: And...I realized Tekken Chinmi is being...

    And...I realized Tekken Chinmi is being mentioned.

    God, that series is awesome but so hard to find scans of (though it is kinda surfacing a bit last I recalled).

    Last I recalled reading of...
  21. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: The rest of the OVA is on YouTube...It doesn't...

    The rest of the OVA is on YouTube...It doesn't get any easier on Mike upon returning home after losing Tom and Al.
  22. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: https://youtu.be/Wl6utFejqOY This is...

    https://youtu.be/Wl6utFejqOY

    This is surprisingly silly, amazing, and depressing (with the tone) all at the same time.
  23. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: Yeah, Injustice in general is just enjoy the...

    Yeah, Injustice in general is just enjoy the game...Kinda go meh on the story.

    I mean the moment it's shown that Injustice Wonder Woman was straight up awful, I'm just thinking "...The actual DC...
  24. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: Admittedly the games were okay because it doesn't...

    Admittedly the games were okay because it doesn't really expand that much on its lore and focused on the situation at hand but yeah, the wider expanded universe material of Injustice is wall punch...
  25. Replies
    26,309
    Views
    1,477,404

    Sticky: 2018 Battletech on PC's Career Mode is an...

    2018 Battletech on PC's Career Mode is an interesting game. Iron man mode simply makes sure you can't reload a save in case you screw up.

    ...Buying a Jenner to replace the Cicada however was...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4