Search:

Type: Posts; User: Triniking1234

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. The Proud Boys are pretty damn bad but if the...

    The Proud Boys are pretty damn bad but if the plan was to prevent them from f*cking up Portland by f*cking it up themselves, you need to tell your boys to get their act together.
  2. Replies
    75
    Views
    3,121

    Kingdom Hearts.

    Kingdom Hearts.
  3. Replies
    75
    Views
    3,121

    Disney lacks the Big D*ck Energy to pull off a...

    Disney lacks the Big D*ck Energy to pull off a X-Force movie.
  4. Replies
    78
    Views
    2,492

    Yeah but he still got taken out by Stark's and...

    Yeah but he still got taken out by Stark's and T'Challa's super-weapon which I using to express that he isn't "god-like omnipotent" like another user was pointing out.
  5. It's obvious Ryan North doesn't give a damn. Even...

    It's obvious Ryan North doesn't give a damn. Even Ultron showed when it's established that the main AI is stuck to the Pym-tron.
  6. Eh. They look better in the interior art...

    Eh. They look better in the interior art especially Jean's.

    Storm looks like Mantra from Malibu Comics. Someone was slipping.
  7. Replies
    10
    Views
    242

    Yup. I would recommend start with Alpha as...

    Yup.

    I would recommend start with Alpha as expected and just reading each series separately. There are points where each series are supposed to cross-over but the timeline doesn't make sense.
  8. God I hate shipping.

    God I hate shipping.
  9. Too bad no one told the members at their rallies...

    Too bad no one told the members at their rallies that.
  10. Replies
    3,787
    Views
    256,471

    I feel I've seen the New Mutants naked more times...

    I feel I've seen the New Mutants naked more times than myself.

    Thanks, Chris.
  11. Gold's bad, bruh. Especially when they went cheap...

    Gold's bad, bruh. Especially when they went cheap on the art.

    Blue > Astonishing > Red > Gold
  12. Replies
    3,787
    Views
    256,471

    Man, how'd they convince Nathan to wear that? lmao

    Man, how'd they convince Nathan to wear that? lmao
  13. Lay off the Xanax, bruv.

    Lay off the Xanax, bruv.
  14. Jean will become Phoenix again when the X-Men...

    Jean will become Phoenix again when the X-Men move to Arizona.
  15. Replies
    7,568
    Views
    340,666

    Poll: We only have ourselves to blame. and maybe...

    We only have ourselves to blame.

    and maybe Alonoso
  16. Replies
    3,787
    Views
    256,471

    Tycon doing the Lord's work unlike the rest of...

    Tycon doing the Lord's work unlike the rest of you.
  17. Karma was 20? Bruuuuuuuuuuuuuuuh what? ...

    Karma was 20? Bruuuuuuuuuuuuuuuh what?

    https://twitter.com/kagredon/status/1159171157351813120
  18. Replies
    3,787
    Views
    256,471

    Dammit, Land. lol

    Dammit, Land. lol
  19. Yeah. Lemire's and Cates' Thanos are good.

    Yeah. Lemire's and Cates' Thanos are good.
  20. Shogo was introduced before AvX. It's 2019; he...

    Shogo was introduced before AvX. It's 2019; he should be starting his own Power Pack by now.
  21. Replies
    20
    Views
    557

    To be fair it's not supposed to be an annual...

    To be fair it's not supposed to be an annual thing. There was some problem where posts kept vanishing and the only solution was to open a new thread. Makes me wonder how there's a 2019 Shuri thread...
  22. Replies
    78
    Views
    2,492

    What's with this Immortal Hulk being OP when he...

    What's with this Immortal Hulk being OP when he almost lost to Possessed Sasquatch, the Pretty Boy, the Avengers, Absorbing Man, Abomination 2019 and like twice to BUSHWHACKER?

    What book are you...
  23. Replies
    20
    Views
    557

    Yeah. I think the one you had bookmarked got...

    Yeah. I think the one you had bookmarked got closed. Most appreciation threads had to be rebooted.
  24. Replies
    157
    Views
    7,971

    Rosenberg wrote her; that's what happened. Now...

    Rosenberg wrote her; that's what happened.

    Now she has to use Duolingo.
  25. What? The only rookie in Phase 1 is Tini Howard.

    What? The only rookie in Phase 1 is Tini Howard.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4