Search:

Type: Posts; User: SuperX

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    232
    Views
    8,148

    Oh in my personal blueprint for Kon one thing...

    Oh in my personal blueprint for Kon one thing that should never be left out is his TTK. I don't care if you make it less a mimic type power and more of a focused amp, maybe even some levitation...
  2. Replies
    232
    Views
    8,148

    We need to make a blueprint or Bible type of...

    We need to make a blueprint or Bible type of thing that writers should and could look at to get kon right Imo. Course there have been enough versions of him, we would probably be all over the place....
  3. Replies
    232
    Views
    8,148

    OK let's all think of ways things could he worse...

    OK let's all think of ways things could he worse just for fun
  4. Replies
    232
    Views
    8,148

    Well just like the show kon has "WILL" have more...

    Well just like the show kon has "WILL" have more experience doing this covert type stuff if he stays with the Squad, and the others will follow him into a new team(hopefully series).

    Kon needed...
  5. Replies
    232
    Views
    8,148

    So your saying there is only one direction he can...

    So your saying there is only one direction he can go from here ^^^
  6. Replies
    232
    Views
    8,148

    Yeah they are making him look way to much like...

    Yeah they are making him look way to much like lex now, he is a perfect double for him, besides having that bad haircut. If they want to remind ppl thst he is also lexs clone, then do what the DCAMU...
  7. Replies
    232
    Views
    8,148

    https://i.postimg.cc/1tGH4w1b/20210123-091548.jpg...

    https://i.postimg.cc/1tGH4w1b/20210123-091548.jpg

    A Lil to much lex
    Lil small
    Hair
    No gloves
    Take the cape off
    Looks like TTK, but knkw it won't be ugh

    Awesome to see him, and so...
  8. Replies
    232
    Views
    8,148

    Damn thst preview is much better than I thought...

    Damn thst preview is much better than I thought it was gonna be.

    And I thought for a second that when the villians were rushing Conner and fake aquaman thst kon used his TTK thru the ground lol.
    ...
  9. Replies
    232
    Views
    8,148

    https://i.postimg.cc/cHpfJ6sj/27-10-zpssjo5mev1-ed...

    https://i.postimg.cc/cHpfJ6sj/27-10-zpssjo5mev1-edit-1451550652665-zps6rkyw1pw.jpg
    Fingerless gloves, leather jacket, blue TTK, red heat vision, better haircut
  10. Replies
    232
    Views
    8,148

    https://i.postimg.cc/2y0nmGKk/20210122-142413.jpg...

    https://i.postimg.cc/2y0nmGKk/20210122-142413.jpg


    https://i.postimg.cc/BQy1gjWV/Tokyo-Comic-Con-2019-Kotobukiya-004-2.jpgfree photo upload

    https://i.postimg.cc/MTWcTRRv/Eqwusrk-XIAELRHU.jpg
    ...
  11. Replies
    232
    Views
    8,148

    After his stint on the Squad I could see them...

    After his stint on the Squad I could see them doing a team up, sounds fun
  12. Replies
    232
    Views
    8,148

    I liked it too, but it's time to go with a more...

    I liked it too, but it's time to go with a more kon/conner color scheme
    https://i.postimg.cc/6qb2BbM6/20160802-090129.jpg
  13. Replies
    232
    Views
    8,148

    So are you saying this is your favorite suit? ...

    So are you saying this is your favorite suit?
    https://i.postimg.cc/GhvdLyBv/Superboy-Conner-2.jpg
  14. Replies
    21
    Views
    631

    I want the same thing I want for Kon/conner, I...

    I want the same thing I want for Kon/conner, I want to release the shackles of the SUPER"girl" "boy" name, and branch out into their own unique and cool character. Unique, look, origin, powerset,...
  15. Replies
    232
    Views
    8,148

    The DCAMU suit only needs Imo black and red S on...

    The DCAMU suit only needs Imo black and red S on his chest, fingerless gloves and the YJ shows older and larger superboy in the suit.

    The flesisher/Truth shirt is a pretty awesome way to keep him...
  16. Replies
    232
    Views
    8,148

    Wow so you pretty much don't like anything kon...

    Wow so you pretty much don't like anything kon has or does wear, OK
  17. Replies
    232
    Views
    8,148

    Give examples plz

    Give examples plz
  18. Replies
    36
    Views
    1,350

    Damage grant Emerson, bring it on

    Damage grant Emerson, bring it on
  19. Replies
    232
    Views
    8,148

    https://i.postimg.cc/ZKPLKysN/romance-at-sunset-10...

    https://i.postimg.cc/ZKPLKysN/romance-at-sunset-10-2019-by-lucasboltagon-ddjn2r9-fullview.jpg

    https://i.postimg.cc/KjSnmZnQ/Screenshot-20190722-230917-Free-Adblocker-Browser-2.jpgbest free image...
  20. Replies
    232
    Views
    8,148

    I have favorite alternate suits of both his cool...

    I have favorite alternate suits of both his cool kid look and his older tough guy look, I'll probably post them on here soon
  21. Replies
    232
    Views
    8,148

    Here is another cool suit, one of my favorite,...

    Here is another cool suit, one of my favorite, cause he is acting so human and cool with Kara
    https://i.postimg.cc/qqyhGRmn/Screenshot-20200520-145945-Instagram.jpg
  22. Calling things "toxic" IS toxic Imo. Clark...

    Calling things "toxic" IS toxic Imo.

    Clark Kent has been superman long before you were a thought, and will be after we are all gone.

    I read comics to follow characters, char cter I have grown...
  23. Replies
    232
    Views
    8,148

    What direction would that be?

    What direction would that be?
  24. This isn't the same thing though, 1 is being...

    This isn't the same thing though, 1 is being published now, and ongoing, and all these nice examples you gave are from alternate universes or futures thst are not published ongoing. We are ALL OK...
  25. I agree with you, the name is not a title it's a...

    I agree with you, the name is not a title it's a person, and thst person is Clark Kent, and always will be.

    You can tell who really has no strong connection to a character by how easily they...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4