Search:

Type: Posts; User: Fokken

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. https://www.aiptcomics.com/wp-content/uploads/2013...

    https://www.aiptcomics.com/wp-content/uploads/2013/12/amazing-x-men-2-northstar.png

    Awwwww how cuuuuuuute Jean Paul at nine years old dreaming about flying pirates.

    I've been doing a LOT of...
  2. Replies
    2,794
    Views
    134,629

    Respectfully, wtf is Miles doing? haha. I love...

    Respectfully, wtf is Miles doing? haha. I love that guy but maybe he stay on the ground and let all these legit aerial combatants start things off. haha
  3. Replies
    180
    Views
    13,041

    Reread Orphans of X last night. Good gravy that...

    Reread Orphans of X last night.
    Good gravy that was such a sick arc.
    So beautifully crafted and the interpersonal stuff was so lovely.
  4. Replies
    521
    Views
    29,488

    Comics aren't coming out. We're not getting the...

    Comics aren't coming out. We're not getting the Teddy content we expected. Does anyone wanna share Personal Head-Cannons ?

    I like to think Tommy is the type of "big"(self appointed) brother who...
  5. Replies
    402
    Views
    27,905

    Abigail Brand.

    Abigail Brand.
  6. Hahahahaha big fat stack of jack hahahaha It is...

    Hahahahaha big fat stack of jack hahahaha
    It is my goal to use this at least TWICE today.
    Thank you Sutekh. hahaha
  7. Replies
    460
    Views
    32,095

    Poll: He DID? I don't recall that. I guess I gotta do...

    He DID?
    I don't recall that. I guess I gotta do a deep dive to find when that happened.
  8. Replies
    460
    Views
    32,095

    Poll: Tycon, are we to believe David found a way around...

    Tycon, are we to believe David found a way around the whole repowerment via Crucible??

    Also, I would love love love for David to reach out to Sofia about restoring her powers.
    It just occurs to...
  9. Replies
    767
    Views
    46,948

    As a follically obsessed gay man, I'm utterly...

    As a follically obsessed gay man, I'm utterly torn.

    Do I use Remy because HAWT?
    Do I use Rogue because HAIR?

    Why can't my Disney+ Avatar blink between the two?!? GAH!!!
  10. Thread: Empyre (2020)

    by Fokken
    Replies
    550
    Views
    43,348

    https://aiptcomics.com/2020/03/31/empyre-state-of-...

    https://aiptcomics.com/2020/03/31/empyre-state-of-mynd-4-anthony-oliveira-talks-tackling-messy-couple-dynamics-skrull-physiology-and-more/
  11. Replies
    521
    Views
    29,488

    Edit: Nevermind. Wiccan beat me to it hahahaha

    Edit: Nevermind. Wiccan beat me to it hahahaha
  12. Replies
    40
    Views
    1,313

    Y'ALL!!!!! I'm screaming.

    Y'ALL!!!!! I'm screaming.
    <pumps fist>
  13. Replies
    460
    Views
    32,095

    Poll: With several of our beloved X-youths newly...

    With several of our beloved X-youths newly "housed", where would folks like to see the remaining unclaimed mutants?

    Goldballs, Hope, Tempus & Elixir are among the elite FIVE. (who'da thunk??)...
  14. This is the ONLY rendering of Berto powered up...

    This is the ONLY rendering of Berto powered up without the Kirby Dots that I really appreciate...
  15. Such a killer moment encapsulating how frigging...

    Such a killer moment encapsulating how frigging dope Berto is during that run.

    https://uncannyxmen.net/sites/default/files/images/characters/sunspot/sunspot39.jpg

    You TELL 'EM, Berto!!
  16. Replies
    521
    Views
    29,488

    That is SO. WONDERFULLY. EXPRESSIVE. Please be...

    That is SO. WONDERFULLY. EXPRESSIVE.
    Please be some kind of "We're BACK!" moment!
  17. https://imgix.ranker.com/user_node_img/3683/736459...

    https://imgix.ranker.com/user_node_img/3683/73645910/original/squid-boy-photo-u2?w=650&q=50&fm=pjpg&fit=crop&crop=faces...
  18. https://arousinggrammardotcom.files.wordpress.com/...

    https://arousinggrammardotcom.files.wordpress.com/2013/02/nightcrawlerxmen8.jpg?w=590&h=936
    https://arousinggrammardotcom.files.wordpress.com/2013/02/nightcrawlerxmen10.jpg?w=590&h=931...
  19. Replies
    460
    Views
    32,095

    Poll: https://media0.giphy.com/media/55tAbUwm4EBNE7QyDF/...

    https://media0.giphy.com/media/55tAbUwm4EBNE7QyDF/giphy.gif
    I love Jules just as much as the neXt fan, and he was certainly empathetic to HIS team, buuuuuut he had plenty of "jerk" moments (Pre...
  20. Replies
    460
    Views
    32,095

    Poll: Agreed. I have very high hopes for legit...

    Agreed. I have very high hopes for legit execution of David's bad assery -- both intellectual and physical.
  21. Replies
    460
    Views
    32,095

    Poll: There is SO MUCH I miss from that era. I'm so so...

    There is SO MUCH I miss from that era. I'm so so glad I acquired the Academy X collected edition. I've been paging through that the past few days.
    Sofia & Laurie's dynamic was so lovely, and OF...
  22. Replies
    460
    Views
    32,095

    Poll: I know right!? Luis is so bad ass talented!!!!

    I know right!? Luis is so bad ass talented!!!!
  23. omg omg omg My husband and I were JUST talking...

    omg omg omg My husband and I were JUST talking about this YESTERDAY because I've been listening to Jay and Miles cover the AoA and the Generation Next stuff was SAVAGE
  24. Replies
    176
    Views
    19,306

    omg I forgot HERNANDEZ WALTA gaaaaaaaaaaaah And...

    omg I forgot HERNANDEZ WALTA gaaaaaaaaaaaah
    And Clay Maaaaaaaaaaannn.... Good gawd
  25. Replies
    40
    Views
    6,164

    Holy wow, if you'd have told me years and years...

    Holy wow, if you'd have told me years and years ago when I first dipped my toe in the New Mutants pond, thanks to Illyana Rasputin, that Roberto would ascend to TOP 3 FAVORITE NEW MUTANT CHARACTER...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4