Search:

Type: Posts; User: Sin Nick

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    61
    Views
    3,584

    In the 2 encounters between Wolverine and...

    In the 2 encounters between Wolverine and Shatterstar that I know of, Wolverine made quick work of him. I only know of one fight between Deadpool and Shatterstar, which happened in the early 90s back...
  2. Replies
    581
    Views
    39,196

    All digital. I haven't drew anything pencil to...

    All digital. I haven't drew anything pencil to paper since I was still in high school over 10 years ago.
  3. Replies
    581
    Views
    39,196

    Thanks! I'm the artist btw lol. Ever since...

    Thanks! I'm the artist btw lol.



    Ever since they announced the lineups when DoX/HoX began, I was hoping Bishop would somehow find his onto X-Force. I don't mind Colossus on X-Force(even though...
  4. Replies
    2,832
    Views
    257,471

    In my head, I'm thinking Logan suspected...

    In my head, I'm thinking Logan suspected something was up when Doug was chosen as one of the warriors to "fight" for Krakoa.
  5. Replies
    62
    Views
    5,172

    I guess they decided to remove his healing factor...

    I guess they decided to remove his healing factor for story purposes because it was time to wrap up the event.
  6. Replies
    2,832
    Views
    257,471

    I just saw it as Logan getting completely...

    I just saw it as Logan getting completely irritated(not that it takes much lol) at how silly this whole tournament business is and how it doesn't have to be.
  7. Replies
    62
    Views
    5,172

    I'm still not ok with how he died, dude can...

    I'm still not ok with how he died, dude can survive way more punishment than that and survive.
  8. Replies
    581
    Views
    39,196

    https://i.imgur.com/mk1lsTU.jpg ... ... ...

    https://i.imgur.com/mk1lsTU.jpg

    ... ... ...
  9. Replies
    2,832
    Views
    257,471

    For me personally, all of the Wolverine stuff(and...

    For me personally, all of the Wolverine stuff(and Storm) has been the best part of this crossover so far.
  10. Replies
    59
    Views
    2,949

    Poll: I'm one of those crazies who'd rather purchase an...

    I'm one of those crazies who'd rather purchase an art book from a favorite artist that featured some of my favorite characters than a book from an acclaimed writer featuring characters I don't give a...
  11. Replies
    2,832
    Views
    257,471

    These Arrako mutants don't seem all that dominant...

    These Arrako mutants don't seem all that dominant like I was led to believe given that vision that was showed to Logan if Krakoa loses this tournament. Without all the trickery going on, I feel like...
  12. Replies
    29
    Views
    2,465

    I'm still confused as to how he died. The stuff...

    I'm still confused as to how he died. The stuff he endured in this tournament is nothing compared to what Logan and Elektra dished out on him in Wolverine: Agent of SHIELD and he brushed them off...
  13. Replies
    61
    Views
    3,584

    1. Wolverine 2. Cable(adult) 3. Bishop 4. X-23...

    1. Wolverine
    2. Cable(adult)
    3. Bishop
    4. X-23
    5. Psylocke
    6. Gambit
    7. Kitty
    8. Storm
    9. Rogue
    10. Nightcrawler
  14. Replies
    59
    Views
    2,949

    Poll: Cast. I'll only check out a book if Wolverine,...

    Cast. I'll only check out a book if Wolverine, Storm, or Bishop is involved in someway.
  15. Replies
    123
    Views
    8,143

    So was Gorgon's healing factor turned off or...

    So was Gorgon's healing factor turned off or something? Him dying like that was kinda... weak.
  16. Replies
    106
    Views
    9,010

    Reggie Hudlin damn near 60 years and speaks like...

    Reggie Hudlin damn near 60 years and speaks like a teenager... smash? Also Storm and Logan were dating before she got snatched up by Mr. Hudlin for his big "Wedding of the Century". This is nothing...
  17. Replies
    9,189
    Views
    598,021

    Gat dangit, I think I need glasses now cus I...

    Gat dangit, I think I need glasses now cus I can't see shit...

    -

    Now it's showing for me, strange how it wasn't before. I'm guessing this is from X-Force judging by the art.
  18. As long as it's better than that New...

    As long as it's better than that New Avengers/Transformers crossover years ago then I'm down. I think Wolverine got ran over by Bumblebee in that.
  19. Replies
    1,068
    Views
    91,766

    Last I read anything with her, nobody refers to...

    Last I read anything with her, nobody refers to her as X-23 anyway, just Laura. X-23 as a brand name will always be tied to her and that could could just be the title of her book, should she ever get...
  20. Spyke was created to be the token black...

    Spyke was created to be the token black skateboard kid that was running rampant in those days. Nothing more, nothing less.
  21. Replies
    1,068
    Views
    91,766

    X-23, it's what she debut as and it's who she's...

    X-23, it's what she debut as and it's who she's most known as. Whether it be cartoons or video games, she's gonna always be referred to as X-23 so why not stick with it? Marvel waited too long to try...
  22. Word. Gambit dodged a bullet getting involved...

    Word. Gambit dodged a bullet getting involved with the Summers drama.
  23. Nah, ain't no way in hell characters like Beak or...

    Nah, ain't no way in hell characters like Beak or Eyeboy will ever be the lead/main protagonist in a story. Besides, Morbius had his own solo before and was pretty popular in the 90s(The Midnight...
  24. Replies
    9,189
    Views
    598,021

    This is no contest, Logan would choose Ororo...

    This is no contest, Logan would choose Ororo every time.
  25. Replies
    1,068
    Views
    91,766

    I used to like Laura, but all this recent talk of...

    I used to like Laura, but all this recent talk of her deserving the Wolverine title and how she's a better Wolverine than Logan ever was turned me off on the character. Daken is a terrible character...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4