Search:

Type: Posts; User: Last Son of Krypton

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. I guess the Diana Prince secret ID never become...

    I guess the Diana Prince secret ID never become iconic like Clark Kent's despite the popularity of the Linda Carter's series.



    I feel not even people at DC can get what Rebirth is. 😜

    Btw, I...
  2. More edits of Articus Kent aka Wonder Boy, son of...

    More edits of Articus Kent aka Wonder Boy, son of Superman and Wonder Woman:

    "☆ WonderBoy art ☆"
    ...
  3. They appeared for the first time in the same...

    They appeared for the first time in the same panels, not just on the cover of that comic. Nothing major anyway.

    https://i.postimg.cc/D0DCyMnk/all.jpg https://i.postimg.cc/XJ1LQzZG/all-2.jpg
    ...
  4. I don't feel that saying that they are still...

    I don't feel that saying that they are still close is a lie per se. It would be difficult to explain to casual readers what was going on that led the characters to their current status of generic...
  5. Hmm... it doesn't give away many details. It's...

    Hmm... it doesn't give away many details. It's pretty vague about their pre-Crisis or post-Crisis history while focusing more on recent events from the New52 and Rebirth.
    I'm not even asking too...
  6. Yeah, BM and SM are opposites, black and white....

    Yeah, BM and SM are opposites, black and white. SM and WW... well, they have a more complex dynamic, difficult to get but that it's worthy to be explored more because of that.
  7. Part 4 of 4:

    Part 4 of 4:
  8. Part 3 of 4:

    Part 3 of 4:
  9. Part 2 of 4:

    Part 2 of 4:
  10. Superman and Wonder Woman Plus Collectibles Pages and Review

    Part 1 of 4:
  11. Replies
    126
    Views
    3,918

    Meh, it just looks they don't care and are...

    Meh, it just looks they don't care and are dragging stuff knowing they are rebooting/relaunching next year.
  12. New edit by Godstaff: " and finally, ending...

    New edit by Godstaff:

    " and finally, ending our tour of the Fortress of Multitude, we have a glimpse of the Kent-Prince household, finding the family gathered in a bucolic scene at the living...
  13. Some new edits of Articus Kent aka Wonder Boy,...

    Some new edits of Articus Kent aka Wonder Boy, son of Superman and Wonder Woman:

    "☆ WonderBoy animated ☆"
    ...
  14. It just hints their romantic history. If it was...

    It just hints their romantic history. If it was for me, I would've gone further into their shared history starting with the pre-Crisis era, highlighting how from the lighthearted ship-teases, their...
  15. Panels from Black Hammer-Justice League - Hammer...

    Panels from Black Hammer-Justice League - Hammer of Justice #1 drawn by Michael Walsh and edited by Batman&Everyone:

    "#Comicedit #Superwonder #Superman #Wonder Woman"
    ...
  16. It feels something is missing in their lives. I...

    It feels something is missing in their lives. I guess that the feel of a lacking SM/WW's connection is amplified by other missing aspects of their mythos or characterization.



    Yeah, as most SM...
  17. If they had read at least KC or New Frontier,...

    If they had read at least KC or New Frontier, they should know. SM/WW's connection is hard to overlook if you had read the classics.
  18. Repost from the Superman board:

    Repost from the Superman board:
  19. Repost from the Superman board: Some new...

    Repost from the Superman board:



    Some new edits of Articus Kent aka Wonder Boy, son of Superman and Wonder Woman:

    "☆ WonderBoy animated ☆"
    ...
  20. Maybe, Jeremiah Skipper can color this one too. 😉...

    Maybe, Jeremiah Skipper can color this one too. 😉 He seems to be into coloring SM/WW art lately.



    They seems more isolated, imo.
  21. https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/d81b76...

    https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/d81b7619eb72d9057fa43a0f49964577/5DD797A1/t51.2885-15/e35/66971124_493058011429203_4835609945459573685_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com
    ...
  22. SM/WW themed bridal shoes (more pics in the link...

    SM/WW themed bridal shoes (more pics in the link below):

    "When the person loves the shoe and wants to show it at "30" different angles hahahahah."
    ...
  23. Omg, so many SuperWonder fams today (and the past...

    Omg, so many SuperWonder fams today (and the past days too). All DC customers, or potential ones, DC. 😏
  24. Illustrations by JAGZ, Rick Latorre and hisui: ...

    Illustrations by JAGZ, Rick Latorre and hisui:

    "The Darkseid War"
    ...
  25. G. WILLOW WILSON Exiting WONDER WOMAN for...

    G. WILLOW WILSON Exiting WONDER WOMAN for 'Bucket-List-Dream Project': https://www.newsarama.com/46627-g-willow-wilson-exiting-wonder-woman-for-bucket-list-dream-project.html
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4