Search:

Type: Posts; User: Sandmans_Raven

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    603
    Views
    42,687

    Good catch! I didn't notice it at first but now...

    Good catch! I didn't notice it at first but now it's bothering me haha
  2. That's true. I guess them being bounty hunters...

    That's true. I guess them being bounty hunters could open up some possibilities.



    I guess she got her reverse aging fixed in a Gambit Cyber Comic. I haven't personally read it, though


    ...
  3. Came here to say that. I liked them but have no...

    Came here to say that. I liked them but have no idea what role they would even serve in a story at this point haha
  4. Replies
    2,354
    Views
    144,035

    Yeah, I'm wondering what her role is since her...

    Yeah, I'm wondering what her role is since her powers are technopathy. I can't imagine there will be a whole lot of technology in this book but I guess we'll see.
  5. Here's the pre-order link btw:...

    Here's the pre-order link btw: https://www.mezcotoyz.com/one-12-collective-gambit

    Pretty tantalizing but I still don't know if I can justify it or not
  6. Replies
    3,834
    Views
    234,217

    Could definitely see X-23. Dafne Keen could carry...

    Could definitely see X-23. Dafne Keen could carry her own X-23 movie if given the right budget
  7. Replies
    2,354
    Views
    144,035

    Make it happen Tini! For the good of mutant-kind

    Make it happen Tini! For the good of mutant-kind
  8. Replies
    2,354
    Views
    144,035

    Not sure if anyone here plays Puzzle Quest, but I...

    Not sure if anyone here plays Puzzle Quest, but I noticed this on their new load screen and had to share

    87758
  9. Poll: Other than Storm, I don't think HoX or PoX have...

    Other than Storm, I don't think HoX or PoX have had any of my favorites, so I'd say I'm more here for X-Men than my favorites
  10. Replies
    2,354
    Views
    144,035

    HA! I started choking on the granola bar I'm...

    HA! I started choking on the granola bar I'm eating when I read this
  11. Replies
    2,354
    Views
    144,035

    Wow. They look like they just got caught by...

    Wow. They look like they just got caught by Cyclops in the middle of a battle haha I love it
  12. I like the hood. It makes him look like druid or...

    I like the hood. It makes him look like druid or something. It could easily be a thing where he doesn't wear it all of the time and for the most part it's just down, making his coat look like it...
  13. Replies
    2,354
    Views
    144,035

    Yeah, that's pretty good. I do have a soft spot...

    Yeah, that's pretty good. I do have a soft spot for the X-Factor suit even though I hated the yellow lenses
  14. Replies
    2,354
    Views
    144,035

    She could totally rock the leg warmers

    She could totally rock the leg warmers
  15. Very cool!

    Very cool!
  16. Very cool! I like the shadows in this

    Very cool! I like the shadows in this
  17. Yeah, they butt heads but they're cool with each...

    Yeah, they butt heads but they're cool with each other. Pretty much what they're like in TAS
  18. Pitch mood boards for canceled GAMBIT feature...

    Pitch mood boards for canceled GAMBIT feature film by Anthony Winn

    Looks like the guy works in the industry so I think these are legit. Kind of have mixed feelings about this but it's kinda cool...
  19. Replies
    1,520
    Views
    157,525

    Pitch mood boards for canceled GAMBIT feature...

    Pitch mood boards for canceled GAMBIT feature film by Anthony Winn

    Looks like the guy works in the industry so I think these are legit. Kind of have mixed feelings about this but it's kinda cool...
  20. Replies
    2,354
    Views
    144,035

    Yes! That's a great place for the emblem. Almost...

    Yes! That's a great place for the emblem. Almost feels like the badge that you see detectives clip onto their belts
  21. Replies
    2,354
    Views
    144,035

    Whoa, really like Gambit's costume in this. Those...

    Whoa, really like Gambit's costume in this. Those boots are rad
  22. Very true. Jay and Miles go into this a bit as...

    Very true. Jay and Miles go into this a bit as well in one of their older episodes when they talk about the Longshot miniseries.
  23. Interesting. I've heard the theory before, but...

    Interesting. I've heard the theory before, but not this much in depth. Definitely seems plausible and I like the explanation for why Sinister has always had a soft spot for Gambit. One nit-pick...
  24. Replies
    133
    Views
    8,485

    Poll: I know the original series is on there now. I'd...

    I know the original series is on there now. I'd be interested if they continued with it on this platform but wouldn't mind something new either. I just want some new animated X-Men stuff
  25. I remember watching this one as a kid and liking...

    I remember watching this one as a kid and liking it but from what I remember of it now, I don't think I would enjoy it as much if I re-watched it haha.

    Growing up on AMC and TCM, I saw the 1959...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4