Search:

Type: Posts; User: Restingvoice

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. I don't remember if they said it inside the issue...

    I don't remember if they said it inside the issue if Zero Year happened or not.

    Dick may well be Robin starting at 16 since that's as far as they go with Robin flashback, but the main point of...
  2. Ugh. This old website. 87195

    Ugh. This old website.

    87195
  3. Replies
    18
    Views
    586

    For realz or jokes?

    For realz or jokes?
  4. Replies
    200
    Views
    30,206

    Poll: King mentioned he was going to use Silver during...

    King mentioned he was going to use Silver during the arc where BatCat was comparing love interests but I guess he didn't get to it. He only used Talia and Wonder Woman.
  5. 87186 Originally from Instagram and...

    87186

    Originally from Instagram and Screenshotted for Tumblr

    Don't go to the Insta post unless you like everyone making the same crowbar joke
  6. Look the bus is already off the cliff and two out...

    Look the bus is already off the cliff and two out of the three options doesn't change how Damian's already written

    I got another one. Damian going in alone is part of The Plan while the main team...
  7. 87157 Batons!

    87157

    Batons!
  8. Replies
    18
    Views
    586

    Any explanation yet on why Cobb looks human and...

    Any explanation yet on why Cobb looks human and not a cryogenic corpse? Not... that... I expect anyone to care... but just in case
  9. The only way I can think to fix this is to add a...

    The only way I can think to fix this is to add a scene later where Batman and Catwoman reveal themselves to the family just as Damian entered the city so he missed them by a hair... or that they...
  10. Pretty much yeah. I'm not sure if the current...

    Pretty much yeah. I'm not sure if the current timeline is 10. Rebirth started at 10 but I've seen people arguing that now it's 15. Especially with Astrid Arkham's origin, a 15-year timeline would...
  11. Replies
    1,266
    Views
    80,106

    Ohohoh. People are gonna be pissed if she becomes...

    Ohohoh. People are gonna be pissed if she becomes Oracle.
  12. Now that you mention it, Penguin was working for...

    Now that you mention it, Penguin was working for Falcone at the time, right?

    Then Long Halloween's not canon.

    Also, since Stephanie Brown's origin from Batman Eternal is still canon, and...
  13. Falcone's in The War?

    Falcone's in The War?
  14. What Long Halloween? ^^ I don't remember if...

    What Long Halloween? ^^

    I don't remember if any Rebirth issues mention it, but if you wanna include it, it has to be before The War since Two-Face's already there
  15. Wait, no... this means he never contacted the fam...

    Wait, no... this means he never contacted the fam which prompted Damian to stage a half-baked rescue. That's not better DC
  16. I was gonna yell that there's literally a big NOW...

    I was gonna yell that there's literally a big NOW two panels before that but it's in comparison to the Year One flashback

    Almost got'im.
  17. As of now according to King both Year One and...

    As of now according to King both Year One and Zero Year happened, specifically the fight between Bruce and Selina in Crime Alley, meeting Duke Thomas, and Riddler taking over Gotham City.

    Since...
  18. Replies
    2,983
    Views
    144,463

    Yeah. Definitely not Ric. His character is a...

    Yeah. Definitely not Ric. His character is a physically capable but mentally confused guy who just wants peace but people won't leave him alone so okay I'll be a vigilante I guess. He's mentally...
  19. Replies
    1,677
    Views
    157,030

    The semi exact words he said was Nightwing fans...

    The semi exact words he said was Nightwing fans like Dick to keep growing so he doesn't want him to get older than Batman. It wasn't even about father figure or making Bruce old, it's about making...
  20. Replies
    1,677
    Views
    157,030

    Transmogrify it back or have her be a third...

    Transmogrify it back or have her be a third daughter since they might as well be different characters
  21. Replies
    4
    Views
    168

    Read both versions, and both times he's not there...

    Read both versions, and both times he's not there long enough for me to care

    Snyder tried to make him more important by connecting how he got his obsession with bones with Bruce's world travel...
  22. Replies
    2,983
    Views
    144,463

    I haven't been following TT so Idk what The Other...

    I haven't been following TT so Idk what The Other did but Ric has to care first about what's happening there and at this point he doesn't.
  23. Yeah, when I think of Bizarro the first thing...

    Yeah, when I think of Bizarro the first thing that came to mind is the Bizarro of Planet Bizarro. Specifically, the one that showed up in an old Superman/Batman cover wearing stone and chain necklace...
  24. Green Arrow gameplay would be Tomb Raider or The...

    Green Arrow gameplay would be Tomb Raider or The Last of Us
  25. Ooh, LumberBiz

    Ooh, LumberBiz
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4