Search:

Type: Posts; User: GodThor

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    17
    Views
    449

    nice, very nice. you know, I would actually...

    nice, very nice.

    you know, I would actually like Immonem on Thor.

    really liked her Sif.
  2. Replies
    1,709
    Views
    92,112

    dang, didn't know Carol was this powerful.

    dang, didn't know Carol was this powerful.
  3. Replies
    156
    Views
    8,202

    WoW just... WoW.

    WoW just... WoW.
  4. Replies
    156
    Views
    8,202

    that wasn't even Odinsleep. hell, there is no...

    that wasn't even Odinsleep.

    hell, there is no Odinforce as well.


    they can still fight lesser ones more or less.

    IM fighting top tiers is not that shocking.

    he is pretty strong in the...
  5. Replies
    156
    Views
    8,202

    that's why you amp up your biggest villain. ...

    that's why you amp up your biggest villain.

    but they had to reduce him to purple, giant brick.

    I never understood the If hero is too OP then there is no threat argument.

    like, villains are...
  6. eh doubtful.

    eh doubtful.
  7. Replies
    156
    Views
    8,202

    Desak was a pretty cool character. Gorr is...

    Desak was a pretty cool character.

    Gorr is gonna be ruined in King Thor storyline.
  8. can someone bring back Odin's greatness??? ...

    can someone bring back Odin's greatness???

    thank you.
  9. that definitely sounds like Aaron :D

    that definitely sounds like Aaron :D
  10. Replies
    99
    Views
    5,704

    I don't think she is meant to be a superhero tbh.

    I don't think she is meant to be a superhero tbh.
  11. Replies
    2,480
    Views
    118,282

    fam, I really don't care what Aaron wrote in his...

    fam, I really don't care what Aaron wrote in his final issue of present Thor.

    the only thing I care about is the word final.
  12. Replies
    109
    Views
    6,513

    oh cool. I expected that.

    oh cool.

    I expected that.
  13. Replies
    109
    Views
    6,513

    hm I guess... so Sersi is the main of the...

    hm I guess...

    so Sersi is the main of the mains???
  14. Replies
    2,480
    Views
    118,282

    I hope that when this is all over, Thor wakes up...

    I hope that when this is all over, Thor wakes up and says Odin's beard, what a nightmare!!!
  15. Replies
    109
    Views
    6,513

    uhm didn't she play Minerva in CM???

    uhm didn't she play Minerva in CM???
  16. Replies
    2,480
    Views
    118,282

    most of Thor fights under Aaron are a PIS. it...

    most of Thor fights under Aaron are a PIS.

    it has nothing to do with plot.

    it's only to humiliate him.
  17. Replies
    2,480
    Views
    118,282

    the only thing I appreciate from Aaron's run.

    the only thing I appreciate from Aaron's run.
  18. Replies
    2,480
    Views
    118,282

    c'mon man, he isn't worthy of his own name /rolls...

    c'mon man, he isn't worthy of his own name /rolls eyes
  19. I wouldn't be surprised at this point.

    I wouldn't be surprised at this point.
  20. Replies
    21
    Views
    1,467

    I honestly thought they are gonna put some dates...

    I honestly thought they are gonna put some dates on.
  21. Replies
    2,480
    Views
    118,282

    btw, for those who thought that Ragnarok cycles...

    btw, for those who thought that Ragnarok cycles were retconed, they aren't.

    in History of the Marvel Universe, Ragnarok cycles were there way before 1,000,000 BC.
  22. Replies
    2,480
    Views
    118,282

    Yep, so much this.

    Yep, so much this.
  23. Replies
    2,480
    Views
    118,282

    Aaron really destroyed Odin beyond repair.

    Aaron really destroyed Odin beyond repair.
  24. Replies
    2,480
    Views
    118,282

    perfectly said.

    perfectly said.
  25. Replies
    65
    Views
    3,515

    I can't think of one single pair other then...

    I can't think of one single pair other then Johnny and Dutch from Killjoys.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4