Search:

Type: Posts; User: CliffHanger2

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds; generated 37 minute(s) ago.

  1. Poll: Agreed with this. I think ppl are making this...

    Agreed with this. I think ppl are making this assumption based on thinking Darksied found the ALE in the battle scene where he strikes the ground. But that's not the ALE just the symbol of it, the...
  2. Replies
    2,497
    Views
    350,007

    John Byrne- Superman/Batman Generations

    John Byrne- Superman/Batman Generations
  3. Poll: Ah, I think they went in the right direction....

    Ah, I think they went in the right direction. Smaller stories are better suited for tv like they're doing now with WV and FAWS.
  4. Replies
    1,336
    Views
    37,659

    Well it definitely takes a special type of guy to...

    Well it definitely takes a special type of guy to pull off that trench coat he's wearing lol. I'll give him that ;)
  5. Replies
    1,336
    Views
    37,659

    Yeah that's def more in line with how the...

    Yeah that's def more in line with how the character is portrayed here. Nothing about Elaine says field or secret agent lol.
  6. Poll: Lol okay man, I was talking to Mik about...

    Lol okay man, I was talking to Mik about something else.
  7. Poll: I don't follow please explain.

    I don't follow please explain.
  8. Poll: We were talking about why they became vigilantes....

    We were talking about why they became vigilantes. Not facing due process as vigilantes.
  9. Poll: Even in self defense or defense of other ppl?...

    Even in self defense or defense of other ppl? They are a straight up villains? Nah. If that's the case all masked superheroes are by definition villains.
  10. Poll: In the case of the Punisher, Batman and most...

    In the case of the Punisher, Batman and most vigilantes due process failed or the threats were too great.
  11. Poll: So a superhero who can't save innocent ppl and...

    So a superhero who can't save innocent ppl and at the same time save the villain trying to kill those innocents is a villain?
  12. Poll: That's crazy man and totally twisted.

    That's crazy man and totally twisted.
  13. Poll: Well the whole reasoning for masked vigilantes is...

    Well the whole reasoning for masked vigilantes is that the court system has failed and due process sides with criminals. Or the threats are too big for conventional tactics. I think Black Widow said...
  14. Replies
    1,125
    Views
    73,525

    So are ppl saying there is no competition between...

    So are ppl saying there is no competition between theaters and streaming services at this time? I think theaters are going to have to step their game up at this time. I enjoyed GVK way more at home...
  15. Replies
    70
    Views
    1,517

    Poll: Luke Cake... smdh...

    Luke Cake... smdh...
  16. Poll: Eh, I'm not sure it worked out. The Joker killed...

    Eh, I'm not sure it worked out. The Joker killed the love of his life,drove Dent crazy and was blowing up hospitals ffs. I mean I get not wanting to kill but the guy jumps off his bike to avoid...
  17. Replies
    1,336
    Views
    37,659

    They probably don't want any comparisons to Tulsi...

    They probably don't want any comparisons to Tulsi Gabbard and purple is so in lol.
  18. Poll: But that's the thing they won't admit it's a lack...

    But that's the thing they won't admit it's a lack of evolution or bad writing. They really think that represents some type of moral superiority. I don't think it's an odd complaint when there are no...
  19. Poll: Because in their minds DCEU chars are "morally...

    Because in their minds DCEU chars are "morally superior" to MCU characters. And "morally superior" heroes would rather let mass murderers break out of jail over and over again to kill boatloads of...
  20. Replies
    1,336
    Views
    37,659

    I think this was the best ep yet. Bucky threw the...

    I think this was the best ep yet. Bucky threw the shield on the ground like he partly blamed Sam for what happened. And who doesn't luv evil Elaine, especially with that purple streak in her hair...
  21. Replies
    81
    Views
    1,140

    I like him in almost everything else except Bond....

    I like him in almost everything else except Bond. I feel like he's a definite miscast. But The Layer Cake is one of my fav movies and Logan Lucky is pretty good too.
  22. Replies
    81
    Views
    1,140

    I'll take his library over Craig's any day.

    I'll take his library over Craig's any day.
  23. Replies
    81
    Views
    1,140

    I'd say Pierce is one of the top 3 Bonds. His...

    I'd say Pierce is one of the top 3 Bonds. His series is pretty good and still holds up.
  24. Agreed I watch her yt channel she really doesn't...

    Agreed I watch her yt channel she really doesn't need the make up. A more scaled back look wouldn't hurt. Damn they released Joe tho...
  25. Oh yeah Samoa Joe would be perfect, I could see...

    Oh yeah Samoa Joe would be perfect, I could see Asuka bringing in some comedy relief.
Results 1 to 25 of 498
Page 1 of 20 1 2 3 4