Page 598 of 709 FirstFirst ... 98498548588594595596597598599600601602608648698 ... LastLast
Results 8,956 to 8,970 of 10635
  1. #8956
    Incredible Member Subliminally's Avatar
    Join Date
    Apr 2021
    Posts
    694

    Default

    Oh so Marvel Zombies Storm is coming to 616? And she upgraded to the Gala outfit. Hot damn.
    You there, The Monstrous One. We Are Not Amused!

  2. #8957
    Fantastic Member Stormy's Avatar
    Join Date
    Jul 2021
    Posts
    444

    Default

    Quote Originally Posted by Subliminally View Post
    Oh so Marvel Zombies Storm is coming to 616? And she upgraded to the Gala outfit. Hot damn.
    lmao this comment!!

  3. #8958
    ☁ϟ Rosa Snarks's Avatar
    Join Date
    Jun 2014
    Location
    House Of Almerac
    Posts
    8,487

    Default

    Quote Originally Posted by Daedra View Post
    I always considered it very regal, even though cumbersome at times but a goddess such as Storm should’t have to forego luxury for practicality





    Quoting this to remind y'all that Storm wearing white is SUPERIOR
    Faves: Ororo Munroe♥ Maxima Of Almerac♥ Donna Troy♥ Mari Jiwe McCabe♥ Jean Grey♥ Cyclops♥ Monet♥ Wanda Maximoff♥ Jubilee♥
    CHECKMATE
    GA: "She moves fast"..
    F:"Compared to who?"
    GA:"Hold her!"
    F:"Does it look like I'm not trying!?"

    ♡♡♡

  4. #8959
    Incredible Member Subliminally's Avatar
    Join Date
    Apr 2021
    Posts
    694

    Default

    Quote Originally Posted by Stormy View Post
    lmao this comment!!
    Well I know good and god damn well the Queen of Sol isn't being drawn looking like that. I mean the disrespect is unfathomable. Obvously this is some AU imposter looking to "one up" Brand in her game of shenanigans.
    You there, The Monstrous One. We Are Not Amused!

  5. #8960

    Default

    Quote Originally Posted by Subliminally View Post
    Oh so Marvel Zombies Storm is coming to 616? And she upgraded to the Gala outfit. Hot damn.
    Omigod. I died!

  6. #8961
    Spectacular Member
    Join Date
    Dec 2020
    Posts
    136

    Default

    Quote Originally Posted by Subliminally View Post
    Oh so Marvel Zombies Storm is coming to 616? And she upgraded to the Gala outfit. Hot damn.
    No....please...no....

  7. #8962
    Incredible Member Sunny's Avatar
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    504

    Default

    Quote Originally Posted by Subliminally View Post
    Oh so Marvel Zombies Storm is coming to 616? And she upgraded to the Gala outfit. Hot damn.

    Omg lol lol lol

  8. #8963
    Everything Fades Away... butterflykyss's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Posts
    21,876

    Default

    Quote Originally Posted by Subliminally View Post
    Oh so Marvel Zombies Storm is coming to 616? And she upgraded to the Gala outfit. Hot damn.
    lolol that is a spot on description lol
    ALL HAIL THE HADARI YAO, THE OMEGA'S OMEGA, THE REGENT OF SOL!!!! NOW AGAIN THE ONE TRUE AND ONLY GODDESS OF THE X-MEN AS CLAREMONT INTENDED!!!!!

  9. #8964
    Incredible Member Subliminally's Avatar
    Join Date
    Apr 2021
    Posts
    694

    Default

    Quote Originally Posted by Saturius View Post
    Omigod. I died!
    Quote Originally Posted by LadyXKerrigan View Post
    No....please...no....
    Quote Originally Posted by twisted sun View Post
    Omg lol lol lol
    Quote Originally Posted by butterflykyss View Post
    lolol that is a spot on description lol
    I call it like I see it. No way in hell that image should have been approved to see the light of day.
    You there, The Monstrous One. We Are Not Amused!

  10. #8965
    Master of None Baby_Hater666's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    Turtle Island
    Posts
    133

    Default

    Quote Originally Posted by The92Ghost View Post
    This thread is turning into a hatred thread for racism, it seems. I am just going to move on to something else. I tended to love this thread, but all those racist comments really turn this thread into such a huge burden and unenjoyable place to be. Good luck with all that racism talk.
    Bye...

    10 char

  11. #8966
    Astonishing Member
    Join Date
    May 2014
    Posts
    3,139

    Default

    You know I think I wanna go back and re-read Maurauders say what you want about Duggan but I loved the brutality that his writing and the art brought to his fights.

    I'll never forget the time that Storm was depowered amd without missing a beat pulled out a vibranium knife and stabbed a guy's eye out lmao

    I think writers get so caught up in her "regality" that they forget that she can very easily cut a b*tch when she wants to.

    Also another highlight was Iceman breaking a guys arm off when he thought they were responsible for Kate's death.

  12. #8967
    Incredible Member Subliminally's Avatar
    Join Date
    Apr 2021
    Posts
    694

    Default

    Quote Originally Posted by loke13 View Post
    You know I think I wanna go back and re-read Maurauders say what you want about Duggan but I loved the brutality that his writing and the art brought to his fights.

    I'll never forget the time that Storm was depowered amd without missing a beat pulled out a vibranium knife and stabbed a guy's eye out lmao

    I think writers get so caught up in her "regality" that they forget that she can very easily cut a b*tch when she wants to.

    Also another highlight was Iceman breaking a guys arm off when he thought they were responsible for Kate's death.
    I mean there is a reason her powerless stage and fight with Calisto are constant character moments that get spotlighted over and over. In the grand scheme you wouldn't think that a woman capable of snapping her fingers and wiping out all life on Earth could also throw hands and be brutal/sneaky. But that's our fave.

    From street urchin to bonafide omega level mutant & Goddess. Pick your poison! A knife to the eye or a lightning bolt to the heart, lol.
    You there, The Monstrous One. We Are Not Amused!

  13. #8968
    Sarveśām Svastir Bhavatu Devaishwarya's Avatar
    Join Date
    May 2018
    Posts
    8,025

    Default

    I personally LOVE when Ororo gets "up close and hands on".
    That panel where she literally drags and slams a Malice-possessed Lorna at the end of Inferno is pr-celess!
    We are MUTANT...One people. One tribe. One family...Planet Arakko, FOREVER!!!

  14. #8969
    Incredible Member Subliminally's Avatar
    Join Date
    Apr 2021
    Posts
    694

    Default

    https://screenrant.com/hidden-facts-...ook-fans-know/

    I like how they ended the article--
    You there, The Monstrous One. We Are Not Amused!

  15. #8970
    Mighty Member
    Join Date
    Nov 2020
    Posts
    1,710

    Default

    Quote Originally Posted by Subliminally View Post
    https://screenrant.com/hidden-facts-...ook-fans-know/

    I like how they ended the article--
    Lets hope she Soars not just float.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •