Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 61 to 75 of 84
  1. #61
    The Superior One Celgress's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Posts
    10,168

    Default

    Quote Originally Posted by Alan2099 View Post
    If they hadn't played the race angle I don't think he'd even be around anymore.
    Sad to say you have a valid point; just take a look at the fate of Ben, Kaine, and Mattie (and probably a few more I'm forgetting further proving your point lol).
    "So you've come to the end now alive but dead inside."

  2. #62
    BANNED
    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    4,799

    Default

    Quote Originally Posted by Celgress View Post
    Sad to say you have a valid point; just take a look at the fate of Ben, Kaine, and Mattie (and probably a few more I'm forgetting further proving your point lol).
    Spider-girl.

    Mayday had a series that ran for over 100 issues, the first marvel female that ever had a series that ran that long, and now... sometimes she gets to appear in Spider-verse stories if she's lucky.

  3. #63
    Extraordinary Member
    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    5,854

    Default

    Quote Originally Posted by Celgress View Post
    Hahaha, nice
    Yeah man she got that glow lol.

  4. #64
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    27,842

    Default

    Quote Originally Posted by Zero Hunter View Post
    I like Miles but lets not act like his creation was some divine vision giving to Bendis. He is at his core a Spider-Man knock off. A popular knock off, but still a knock off just the same. It is not hard to make a knock off of one of the most popular characters in comic history and make it popular, especially if you do the race/gender switch when you create them.
    The number of knockoffs who failed to catch on easily disproves this. See Ben Reilly.

  5. #65
    Astonishing Member John Venus's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Posts
    3,500

    Default

    I like Miles and he deserves the push but very few Spider-knock offs 'didn't catch on'. Mayday Parker had a long running, unbroken ongoing. Ben Reilly and Kaine both had ongoings recently. Venom is now a movie franchise and he also had a long lasting ongoing in the 90's and early 00's and has been on various teams. Jessica Drew is a long running Avenger and had her own ongoing. Even Spider-man 2099 has his own dedicated fanbase.

  6. #66
    Extraordinary Member
    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    5,854

    Default

    Maybe Naomi will make a cameo

  7. #67
    BANNED Killerbee911's Avatar
    Join Date
    May 2017
    Posts
    4,834

    Default

    Quote Originally Posted by Alan2099 View Post
    If they hadn't played the race angle I don't think he'd even be around anymore.
    Something just rubs me wrong about seeing the words "playing Race Angle" like using a different race is a gimmick. And not being a different race bring along culture, history, and story opportunities which make you vast different in storytelling from the original character.

  8. #68
    the devil's reject choptop's Avatar
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    4,504

    Default

    Quote Originally Posted by Killerbee911 View Post
    Something just rubs me wrong about seeing the words "playing Race Angle" like using a different race is a gimmick. And not being a different race bring along culture, history, and story opportunities which make you vast different in storytelling from the original character.
    To be honest it can be a gimmick sometimes.

  9. #69
    the devil's reject choptop's Avatar
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    4,504

    Default

    Quote Originally Posted by CliffHanger2 View Post
    Maybe Naomi will make a cameo
    Hell yeah a show about WWE Naomi as a super hero would be awesome!

  10. #70

    Default

    Quote Originally Posted by AnakinFlair View Post
    Who the F*** is Naomi?
    My sentiment exactly.
    TRUTH, JUSTICE, HOPE
    That is, the heritage of the Kryptonian Warrior: Kal-El, son of Jor-El
    You like Gameboy and NDS? - My channel
    Looks like I'll have to move past gameplay footage

  11. #71
    The Superior One Celgress's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Posts
    10,168

    Default

    Quote Originally Posted by Speed Force League Unlimited View Post
    My sentiment exactly.
    A Captain Marvel ripoff basically.
    "So you've come to the end now alive but dead inside."

  12. #72
    The Superior One Celgress's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Posts
    10,168

    Quote Originally Posted by choptop View Post
    Hell yeah a show about WWE Naomi as a super hero would be awesome!
    Oh, yeah, that would be epic. I think she'd make a hell of a live-action Bumblebee.
    "So you've come to the end now alive but dead inside."

  13. #73
    Extraordinary Member
    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    5,854

    Default

    Quote Originally Posted by choptop View Post
    Hell yeah a show about WWE Naomi as a super hero would be awesome!
    Yeah that's her bumblebee cosplay. Wondering who else she could play, maybe an original character.

  14. #74
    the devil's reject choptop's Avatar
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    4,504

    Default

    Quote Originally Posted by CliffHanger2 View Post
    Yeah that's her bumblebee cosplay. Wondering who else she could play, maybe an original character.
    I wanna see her play herself really.

  15. #75
    Extraordinary Member
    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    5,854

    Default

    Quote Originally Posted by choptop View Post
    I wanna see her play herself really.
    I think her wedding ep with Jimmy was one of the highest rated diva shows so who knows? She already has the look and the glow gimmick for a superhero tho.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •